Gå til innhold

Er dere frigjort i garderober?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

På sats garderoben og i svømmebassenget her i byen er folk det iallefall. Her føner folk håret ved felles speilene i bare trusa og toppløs evt naken, eller ligger og spriker med beina i garderoben i badstua, naken.. Hehe, sånt tør ikke jeg og jeg skammer meg ikke over kroppen min altså! :)

Anonym poster: 9a3f9675b736bf7b145ac14de5ba717c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjemmer meg mest mulig og har lyst til å synke sammen til den ballen jeg er og dø....

Skrevet

Jeg er ikke flau, men er ikke eksibisjonist heller...

Skrevet

Skammer meg ikke over kroppen min, men nei føler ikke for å vise den frem for alle :P

Skrevet

Hihi, nei. Er bare naken i dusjen. Sitter alltid med håndkle rundt kroppen i badstu:P

Skrevet

Frigjort, nei?? Hoho, mer forknytt og forskremt!

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Er ikke flau over egen kropp, men at andre gjør slike ting gjør meg flau på deres vegne!!! De må da være oppmerksomhetssyke de som gjør dette?

Skrevet

Jeg kler av meg i garderoben og går naken i dusjen. Går også naken fra dusjen til garderoben etter å ha tørket meg. MEN jeg synes det er naturlig å ta på seg bh og truse før jeg føner håret.

Å være i badstu over tid liker jeg ikke, men går inn der for å tørke meg av og til.

Dette har ikke noe med å tørre å gjøre, det har med folkeskikk å gjøre. MEN jeg må jo si at jeg foretrekker folk som du beskriver fremfor dem som dusjer i badetøy før de skal dele badevann med meg.

Anonym poster: de3c5669be7047c33043729eebb37183

Skrevet

Nei,jeg er ikke det. Synes faktisk noen er litt for frigjorte jeg. Da vi var i svømmehallen for ei stunfd siden holdt jeg på å hjelpe lille med tøyet. Stø bøyd ned mot gulvet med håndkle rundt meg. Registrerer at det kommer ei og stiller seg veldig nær oss. Reiser meg opp og på vei opp ser jeg rett inn i det aller helligste til ei dame somstår helt nakenfremover bøyd med rumpa nestennær meg. Æsj!!

Anonym poster: e8ded0c43aa3fe35b471756e51fbeae8

Skrevet

Det skjedde noe med meg da jeg ble mor. Jeg har ikke et snev av dårlig selvbilde, sjenanse, eller noe som helst mer. Men jeg har minnene om hvordan det var å ha det. Jeg har også folkeskikk. Derfor ser du ikke meg løpe rundt naken i badstua. Jeg dusjer naken, men dekker meg til som folk flest. Trenger ikke flæshe flapsefleskeflopsepuppene til folk som helst ikke vil se dem. ;)

Skrevet

Oj, minner meg om unisex garderoben i Tyskland. Pappa og jeg kom inn dit, jeg var 10 år. Pappa hadde fått for seg at det var et spa opplegg der inne så han tok meg med inn. Vell... det var det IKKE! Nakne menn og damer som sprada rundt sammen. Men på tross av dette "måtte" pappa ta badstue for han hadde jo brukt så masse penger på dette. Der står jeg som tiåring å ser inn i et akvarium en HEL time, snudde meg ikke en eneste gang! Kom en tysk mann å lurte på om jeg syntes fiskene var fine siden jeg hadde stått så lenge å sett på dem. Turte ikke se på ham! Huff, traumatisk opplevelse. Dustepappa... :P

Skrevet

Altså, helt greit å sitte naken i badstu. Men kanskje unødvendig å sprike med beina i badstua mens man ligger? Hadde fireåringen med inn dit og hun så litt forskremt ut, hehe.. Noen her er tydeligvis veldig frigjort. HI

Skrevet

Nei. Sånn har jeg aldri vært.

Skrevet

Forresten, litt off topic. Men en gang i garderoben gikk faktisk en dame naken inn i garderoben, hentet en appelsin og satt helt splitter naken og spiste de i badstua?! For en merkelig ting å gjøre.. Men ei annen ei lå på benken og spriket med beina og klasket den våte badedrakten sin i veggen.. Uff. HI

Skrevet

Jeg er en av dem som hverken står naken i dusjen (har alltid bikinien på), og skifter helt på toalettet. (Jada, irriterer nok noen ved å okkupere toalettet i noen minutter - takke meg til garderober som har en "skillevegg" i et hjørne)

... Nå skal det sies at jeg har flere "feil" med kroppen min. Mange selvskadingsarr, så jeg føler jeg viser alt for mye bare ved å gå i bikini...

Anonym poster: e9bc2560f24506fcfdace82c86c1f808

Skrevet

Nei, jeg dusjer aldri på sånne steder! Hater kroppen min etter graviditet, og unngår så langt det er mulig å vise meg i noe som avslører den minste valk. Hvis jeg trener går jeg alltid hjem og dusjer. Svømmehall er selvsagt uaktuelt.

Skrevet

Jeg viser meg ikke frem mer enn nødvendig, men dusjer uten klær og det hender jeg går fra garderoben og inn i dusjen uten å ha håndkle rundt meg. Orker ikke masse svette etter trening på håndkle jeg skal tørke meg med etter dusjen. Tørke håret gjør jeg alltid med både bukse og topp, aldri i undertøy eller naken...Mannen min så en mann stå og tørke seg med hårføner i garderoben på treningssenteret en gang, fra topp til tå og selvfølgelig uten å ha på seg klær...

Anonym poster: 2b0adf6b299485edcf6496975cefcd93

Skrevet

Jeg bryr meg lite om hva andre tenker om kroppen min og kan gjerne gre håret naken ol. I badstuen er jeg selvfølgelig naken og tenker lite på hvordan jeg holder bena. Spise apelsin i badstua har jeg aldri gjort, men jeg kunne godt gjort det. Hvorfor er det rart?

Folk som ikke ler helt av seg i dusjen før de går i svømmehallen er bare ekle.

Anonym poster: f6638c23904aef9632cfbe4ec4ed3e6e

Skrevet

Jeg er ikke frigjort, men sitter naken i badstu. Med bena samlet ;)

Etter dusjen så tørker jeg meg hurtig, unngår å bøye meg ned med baken ut mot rommet og tar på BH og truse før jeg gjør noe mer.

Observerte en gang en dame i garderoben som smurte seg inn med brystkrem. Helt greit det, men hun maserte og maserte og maserte og maserte og ma... Ja, i evigheter virket det som. Helt uanfektet og som den største selvfølge. Da tok jeg meg selv i å stå halvmåpende å stirre :D

Skrevet

Jeg bryr meg lite om hva andre tenker om kroppen min og kan gjerne gre håret naken ol. I badstuen er jeg selvfølgelig naken og tenker lite på hvordan jeg holder bena. Spise apelsin i badstua har jeg aldri gjort, men jeg kunne godt gjort det. Hvorfor er det rart?

Folk som ikke ler helt av seg i dusjen før de går i svømmehallen er bare ekle.

Anonym poster: f6638c23904aef9632cfbe4ec4ed3e6e

Er det påkrevd med latter i dusjen?

:P

Skrevet

Er det ingen som ser rart eller stirrer på dere når dere står ved FELLES SPEIL å føner hår osv bare i truse eller undertøy??? Er det virkelig ingen mannfolk i hallen samtidig som dere?

Skrevet

Er ikke så ofte jeg er i en garderobe, men når jeg er det prøver jeg å være mest mulig diskret uten at det ser ut som jeg prøver å gjemme meg.

Skrevet

Er det ingen som ser rart eller stirrer på dere når dere står ved FELLES SPEIL å føner hår osv bare i truse eller undertøy??? Er det virkelig ingen mannfolk i hallen samtidig som dere?

?

Det er ikke så ofte menn i damegarderoben, nei.

Unisexgarderober har jeg ingen erfaring med.

Skrevet

Hihi er det rart jeg har lest med store øyne!?!

I svømmehallen her er det kun dusj og badstue som er adskilt. Så fort vi går ut av dusjen må alt dekkes til for HELE garderobeannlegget er unisex!!! Trodde det var sånn i alle haller jeg!!

Puh, ble litt lettet jeg nå kjenner jeg over at det ikke er så mange av dere som sprader rundt nakne blandt alle andre :-D

Skrevet

Hihi er det rart jeg har lest med store øyne!?!

I svømmehallen her er det kun dusj og badstue som er adskilt. Så fort vi går ut av dusjen må alt dekkes til for HELE garderobeannlegget er unisex!!! Trodde det var sånn i alle haller jeg!!

Puh, ble litt lettet jeg nå kjenner jeg over at det ikke er så mange av dere som sprader rundt nakne blandt alle andre :-D

"Frigjorte DIB damer sprader truseløs over det ganske land."

Forsiden på Verdens Gang i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...