Gå til innhold

Stebarna lukter så vondt når de kommer fra mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det sitte i noe kommode eller skap? Kan det være mugg i skap? Kom på at de har hatt samme lukten der de bodde før også, så da er det vel ikke huset... Hi

Anonym poster: 27da45d0cf1597f9c714039bd27ea726

Skrevet

Klærne til min søster og hennes barn lukter sånn jeg tror du beskriver; som om våte klær har ligget i maskinen altfor lenge før de ble hengt opp...

Hun bor i et nytt hus (og det luktet sånn av klærne i den leiligheten de bodde før også) så jeg tviler på at det er mugg der, røyker ikke og har ikke katt. Hun er også normalt renslig altså ;) Og jeg vet at hun er nøye på å henge opp vask så fort maskinen er ferdig, siden jeg har vært mye hos henne. Det jeg lurer på om det er der, er at det er lukt fra vaskemaskinen. Vet at de renser den jevnlig også, men det lukter like forbasket.

Vi lånte noe klær hos dem til minstemann her, og jeg ville vaske det før jeg leverte det tilbake; endte med å vaske det mange ganger for jeg syntes det luktet så vondt av tøyet etter vask. Og det var kun det tøyet som luktet, selv om det ble vasket sammen med vårt tøy... Fikk ikke lukta vekk samme hvor mange ganger jeg vasket.

Vet ikke om de kjenner det selv, men det tviler jeg på. Noen ganger er det verre enn andre ganger, og ikke alltid det er like stas å ha ungene hennes på fanget... :P

Dersom dere skal ta det opp med mor, så er det kanskje greit om mannen din gjør det, så ikke hun tror at det er noe du sier for å være slem...?

Anonym poster: 6e3d52265ee8ad328715dd6ad9ff1f60

Skrevet

Da ville jeg ja tenkt at de bor i en leilighet med dårlig ventilasjon og mugg... Snakk med mor om det, og foreslå at de får foretatt en måling hjemme.

Anonym poster: df289292b09712022ccc9454b7e6ec36

Skrevet

Hvis klærne ikke tas ut av vaskemaskinen i løpet av et par timer og henges opp kan det virkelig lukte vondt av dem forresten.. Hadde en i klassen som alltid luktet slikt.

Anonym poster: df289292b09712022ccc9454b7e6ec36

Skrevet

Jeg vokste opp i et hjem som luktet rart. Merket det ikke før mamma og pappa skilte seg og jeg kom tilbake til barndomshjemmet i helgene. Klær, hår, ja alt luktet veldig spesielt. Vet ikke hva det var. Nå har pappa flyttet. Lukter ikke slik der.

Om barnas mor har flyttet og har flyttet med møbler osv. har hun nok "tatt lukten med seg". Det må tas opp på en forsiktig måte av B.f(eller deg om dere har et bra forhold). Man kjenner ikke lukta man har hjemme på samme måte.

Anonym poster: 5f8548ecf9aa39fb7316566f78a399f7

Skrevet

Må bade ungen hver gang hun har vært hos venninnen. Er en intens lukt, og har tenkt at det må være mugg. Moren til venninnen er perfeksjonist. Alt på stell i huset, og klær blir ikke liggende i maskinen. Så er ikke mangel på hygiene. Bestemoren min har samme lukt i deler av huset, altså i kalde rom hvor hun sparer på strøm.

Anonym poster: cf2e254393a961fec74bed7240a67dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...