Vizzy Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har uttak på fredag og har dermed satt siste sprøyter med hormoner. I dag har jeg opplevd to ganger i forbindelse med jeg har vært på do. Og det kom mye synes jeg. Er det normalt? Jeg var på kontroll i går og alt så bra ut. Har ikke hatt noe særlig utflod før eggeløsningsprøyta er satt tidligere.
Vkristin Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Hei. Jeg har masse utflod når jeg tar hormonsprøyter..spurte legen om det..og d er visst bra. Tegn på at man har en kraftig livmorslimhinne sa han.. så e bare tenkte at e får hamstre truseinnlegg;) ha ha..små nasty men positivt:)
Vizzy Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2013 Hei. Jeg har masse utflod når jeg tar hormonsprøyter..spurte legen om det..og d er visst bra. Tegn på at man har en kraftig livmorslimhinne sa han.. så e bare tenkte at e får hamstre truseinnlegg;) ha ha..små nasty men positivt:) Nå ble jeg lettet. Takk for svar. :-) Går det bra med deg? Er du i gang med forsøk? Vi har jo flere ganger vært likt.
Lillie Vanillie Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Helt vanlig! Jeg ble bekymret for at det var eggeløsningslim, men det var det åpenbart ikke :-)
Vizzy Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2013 Helt vanlig! Jeg ble bekymret for at det var eggeløsningslim, men det var det åpenbart ikke :-) det var det jeg ble litt engstelig for også. Bra det er vanelig. Skal jo ikke sette den eggeløsningssprøyta før i morgen. Er så redd dette forsøket også skal gå i vasken.
Vkristin Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Hei. Jeg har masse utflod når jeg tar hormonsprøyter..spurte legen om det..og d er visst bra. Tegn på at man har en kraftig livmorslimhinne sa han.. så e bare tenkte at e får hamstre truseinnlegg;) ha ha..små nasty men positivt:) Nå ble jeg lettet. Takk for svar. :-) Går det bra med deg? Er du i gang med forsøk? Vi har jo flere ganger vært likt. Mensen kom i går og dessverre langt regime denne gangen..men medisiner på vei.. skal starte på nesespray i Thailand.. skal bli ufattelig godt m ferie nå kjenner jeg..siste forsøk i trondheim før eventuell donor... så nervene tar snart over livet mitt her... Går m deg da?
Vizzy Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. januar 2013 Hei. Jeg har masse utflod når jeg tar hormonsprøyter..spurte legen om det..og d er visst bra. Tegn på at man har en kraftig livmorslimhinne sa han.. så e bare tenkte at e får hamstre truseinnlegg;) ha ha..små nasty men positivt:) Nå ble jeg lettet. Takk for svar. :-) Går det bra med deg? Er du i gang med forsøk? Vi har jo flere ganger vært likt. Mensen kom i går og dessverre langt regime denne gangen..men medisiner på vei.. skal starte på nesespray i Thailand.. skal bli ufattelig godt m ferie nå kjenner jeg..siste forsøk i trondheim før eventuell donor... så nervene tar snart over livet mitt her... Går m deg da? Jo det går greit her. Begynner å bli passe utålmodig. Jeg ser frem til å bli ferdig med uttak på fredag. Synes det har vært veldig ubehagelig med sprøytene denne gangen. Merker kroppen synes det er tøffere enn sist også. Håper jeg slipper flere runder nå. I tillegg er det full krise på jobb også så jeg så en sykmelding passer meg bra akkurat nå. Håper dere lykkes nå også da. tvi tvi. kos dere i Thailand:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå