Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har di siste to-tre ukene vært uggen og kvalm til alle døgnets tider, men i går og i dag har det resultert i oppkast og brekninger. Har også hatt hodepine av og på di siste ukene. Er ellers fin form. Da jeg var hos legen sist mandag hadde jeg 3 i utslag på proteiner, men hun nevnte det ikke og jeg fikk heller ikke snakket så mye med henne. Jeg er nå 19+1 uker på vei. Dette kan jo ikke være svangerskapsforgiftning?! Jeg er jo alt for kort på vei og har heller ikke hatt noen vektøkning. Allikevel tenker jeg jo i disse baner da "symptomene" er like.. Noen med erfaring på dette området? Eller bare har noen nyttige innspill? Har vært så fornøyd med svangerskapet hittil i forhold til mine andre to, så dette er et slag i trynet, å skulle gå sånn i flere uker, jobber i barnehage og det er ikke så kjekkt å måtte springe på do for å spy.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011841-kvalme-og-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Blodtrykket hadde steget litt fra sist, men fortsatt ikke høyt. Men ja, tenkte at neste urinprøve skal jeg passe på at ikke blir tatt feil så den er til å stole på. Men jeg skal se an formen og ringe lege for å ta ny urinprøve og blodtrykk dersom det ikke blir bedre. Er jo litt redd for den lille i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...