Anonym bruker Skrevet 22. januar 2013 #1 Del Skrevet 22. januar 2013 Jeg har en gutt på snart 10 som jeg lurer på om han har det.Han er testet på ppt men ikke for add.De har ikke funnet noe annet en han er litt umoden. Han får gjort så lite i timen og lekser gå ekstremt seint. Han forsvinner nermest inn i sin egen verden i timen og læreren må stadig vekk "vekke" han.Men han har ingen problem med å få venner eller å henge med i gymtimene.Men har prøvd med å premiere når han jobber godt, men det hjelper ikke.Når han gjør lekser må jeg sitte med han nesten hele tiden,og det tar mange timer.Fikk høre fra læreren at han brukte 2 timer på en matteoppgave ment resten av klassen gjorde 3sider.verken jeg eller læreren vet hva vi skal gjøre,jeg er redd for at han skal henge etter.Må nevne at han er en rolig og snill gutt.Og støtte i timen får du ikke uten diagnose.Er så utrolige frustrert over hele situasjonen.Trenger råd for får jeg ikke hjelpt han til å henge med på skolen vet jeg ikke hvordan det går med han.Neste år skal han opp i 5klasse og da er det mer enda mer press på han. Anonym poster: 39a1c9d4a9a2cfd2fd2dee463c00865a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011814-hva-er-symptomer-p%C3%A5-add/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå