Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte deres lille å krabbe? Veit at det ikke er noe fasit, men greit å vite når sånn ca jeg kan forvente at han begynner å rase rundt... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 9,5 måneder og har ikke begynt ennå....ikke begyn å vent på det... da er det så lett å begynne å stresse dersom h*n ikke gjør det.

Skrevet

Ca 6 måneder var snuppa mi..

Skrevet

Gutten min er bare 3,5 mnd. Så han krabber ikke :)

Men nevøen min krabbet ikke før han var 12 mnd

Skrevet

Min eldste var rundt 8 mnd (begynte å åle seg når han var 7 mnd.)

Yngste var 13-14 mnd, veldig sen med andre ord. Men hun akte seg på rumpa fra hun var ca 11 mnd da. Åling begynte hun aldri med.

Skrevet

Eldste var 7,5 måned. Yngste krabber ikke enda, han er 8,5 måned. Han drar seg frem sittende på rumpa, det har han gjort i en måned ca, men det er først nå han har fått litt radius på det.

Skrevet

Vil si han krabbet ordentlig når han var 9mnd. Altså lange strekninger.

Begynte med åling i godt tempo når han var 7mnd + at han gikk opp og stod i krabbestilling, opp og ned, opp og ned, men la seg ned og ålte når han skulle fremover. Også gikk det gradvis over fra åling til krabbing. Han krabbet kun noen "skritt" i lang tid når han nærmet seg dit han skulle (hadde vel en tanke om at det gikk fortere å åle).

Men har ikke stresset noe med han fordi jeg synes det er viktig å løse krabbegåten selv og i tillegg ville jeg at han skulle lære ordentlig å krabbe før han går slik at han er heller aldri hjupet noe opp.

Skrevet

Hvis du tenker krabbe som på alle 4 så har det vært rundt 9 mnd alder.Men første og andremann dro seg fremover når de var 6-7 mnd.

Skrevet

Takk for mange og lærerike svar. :-) stresser ikke med krabbinga, men var bare nysgjerrig på deres erfaringer. Min lille virker mer interessert i å gå enn å få til krabbinga,hehe. ;-)

Skrevet

Eldste begynte å åle da ho var 7 mnd og gynger, det var kjempe festlig!:P begynte å krabbe da ho var 8 mnd. Født 6 uker for tidlig, gikk ikke før 14-15 mnd. Minste kom 3 uker før og er 4 mnder nå. Hater å ligge på magen så spent på når ho begynner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...