Anonym bruker Skrevet 23. januar 2013 #26 Skrevet 23. januar 2013 Får man sitte ved nødutgang med barn? Var det jeg trodde. Nei. Den som sitter ved nødutgang skal være istand til å åpne den og hjelpe til. det er en ikke med et barn på armen. Bare tull. Jeg har sittet ved nødutgang hundre ganger med babyer og småbarn. Mulig det ikke er lov på småfly, men på større fly og lengre reiser får man definitivt nødutgang med barn. Og det at å fly med barn er ekstremsport er jeg ikke enig i. Det er ikke avslappende akkurat, men heller ikke det verste i verden om man tar det rolig og stresser mest mulig. En eneste gang har jeg syntes det var grusomt og det var en 15 timers tur fra Abu Dhabi til Sydney med en 16 kilo tung 1 1/2 åring på fanget. Ingen hjelp fra personalet, ingen ekstra sete og ungen var våken 13,5 av de 15 timene. Det var kokvarmt i flyet fordi aircondition var ødelagt og bare for å toppe det hele så måtte vi nødlande da vi kom frem. Det var heldigvis min siste lange reise med baby under 2 år og eget sete. OMG, blir svett nå av å tenke tilbake på det! Anonym poster: 7e51318cd349d558e2ec9de1fe0f26f4 Jeg jobber i bransjen- nødutgangene er beregnet på førlige personer over 18 år. Man kan IKKE sitte der med barn. Har flydd for en rekke internasjonale selskap. Dette er gjengs forbud over hele linjen. Anonym poster: 1ce748f5ae2cb8a349d8dc6aa67a863b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå