sunnybunny Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 De fleste av mine venner har emmaljunga city cross og er strålende fornøyd med den. Jeg synes den virker som en super vogn, men mitt problem blir plassen den tar når den er slått sammen. Trenger en vogn som tar liten plass i bilen da den må dele bagasjerom med et hundebur. Noen som har noen forslag til gode, men litt mindre vogner?
AngryBird Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Jeg har kjøpt en tfk joggster twist da jeg kjører en bitteliten bil. Bagen tar endel plass, men den brukes jo bare en kort stund så det får gå
micka Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 henger meg på her, samme problem med bil og hundebur...
Foccacia Skrevet 22. januar 2013 #4 Skrevet 22. januar 2013 Hva slags bil har du? Vi har Volvo v70 og får plass til bur (har en labrador) og city crossen.
sunnybunny Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2013 Hva slags bil har du? Vi har Volvo v70 og får plass til bur (har en labrador) og city crossen. Vi må for øvrig bytte bil også. Dyrt å få barn Vi har tenkt litt på toyota avensis,men usikker på om den blir stor nok bak.
Queenmee Skrevet 22. januar 2013 #6 Skrevet 22. januar 2013 Ut ifra hva jeg har sett mens vi har leita etter vogn, så ser Bugaboo ut til å ha vogner som legges godt sammen. Har lignende problem, bare med tanke på leilighet... Men behovene man har er jo ulike ut ifra hvor man bor. Jeg trenger feks en lett vogn for å dra med på kollektivtrafikk, og vogna blir aldri stående ute med sovende barn, noe den kanskje ville om vi ikke bodde midt i byen.
Thie88 Skrevet 22. januar 2013 #7 Skrevet 22. januar 2013 Har tenkt på en bugaboo jeg også, flytter til større leilighet i Oslo, men det er i 3 etasje... uten heis, vel å merke.. og jeg må kunne ta den lett med på t-banen og lengre turer.. pluss at den må være lett og enkel å slå sammen..
Queenmee Skrevet 22. januar 2013 #8 Skrevet 22. januar 2013 Har tenkt på en bugaboo jeg også, flytter til større leilighet i Oslo, men det er i 3 etasje... uten heis, vel å merke.. og jeg må kunne ta den lett med på t-banen og lengre turer.. pluss at den må være lett og enkel å slå sammen.. Den har jo og fordelen med tohjulskjøring, ooog at den er enkel å gjøreom til søskenvogn...
Thie88 Skrevet 23. januar 2013 #9 Skrevet 23. januar 2013 Har tenkt på en bugaboo jeg også, flytter til større leilighet i Oslo, men det er i 3 etasje... uten heis, vel å merke.. og jeg må kunne ta den lett med på t-banen og lengre turer.. pluss at den må være lett og enkel å slå sammen.. Den har jo og fordelen med tohjulskjøring, ooog at den er enkel å gjøreom til søskenvogn... Så bra tror jeg kommer til å gå for en sånn har ikke vært å sett på noen verdens ting til Pokemon enda. Skal ta det etter all flyttingen tenkte jeg
MaiBaby13 Skrevet 23. januar 2013 #10 Skrevet 23. januar 2013 Vi har tenkt å kjøpe en stasjonsvogn, Audi, og har fått låne biletet til emmaljunga, syns deres kombivogn virket lett og grei men har også sett på simo kombivogn... Vil gjerne ha en lett vogn som kan brukes til 4 år
*pog* Skrevet 23. januar 2013 #11 Skrevet 23. januar 2013 Har kjøpt bogaboo vi også. Kan bli helt flat selv med bag. Suveren i bil og veldig lett.
Queenmee Skrevet 23. januar 2013 #12 Skrevet 23. januar 2013 Har kjøpt bogaboo vi også. Kan bli helt flat selv med bag. Suveren i bil og veldig lett. Da er det bare for meg å høre hvor dere har fått kjøpt. Ser detvligger mye på finn, men skulle gjerne tatt og følt litt på.... Finnes det forhandlere av Bogaboo i oslo?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. januar 2013 #14 Skrevet 23. januar 2013 Sist vi fikk baby så hadde vi også hund, en labrador og en saab 9-3 stasjonsvogn, sm er ganske liten.. Hadde quinny 3xl, bagen sto da i baksetet ved siden av babystolen, mens vognen sto på høykant baki på siden av hundeburet. :-) Men om dere vurderer toyota avensis så hadde jeg heller rettet blikket mot ford mondeo. Comfortmessig omtrent samme, men mondeoen er diger. :-)
Viiii Skrevet 23. januar 2013 #15 Skrevet 23. januar 2013 Vi går for baby jogger city elite, den blir kjempeliten, mindre enn tfk twist...Har sammenlignet på barnas hus :-)
DaTuMa Skrevet 24. januar 2013 #16 Skrevet 24. januar 2013 Vi har kjøpt teutonia comfort. Har bittelite bagasjerom og den ble veldig liten sammenslått.
Frk.90 Skrevet 24. januar 2013 #17 Skrevet 24. januar 2013 Hvis dere vil ha liten vogn, så anbefales bugaboo Camelon på det sterkeste
Alt-er-mulig Skrevet 24. januar 2013 #18 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Ser du har fått masse gode forslag allerede, så dette blir kanskje bare forvirrende: Mountain Buggy - Urban Jungle er helt fantastisk! Blir HELT flat, kun 1 knapp for å legge sammen og klikker seg opp igjen ved et ørlite løft i håndtaket! Dypvogn og sportsdel i en og samme:-) Tåler alt av terreng, vind og vær og en lett vogn men veldig stabil. Hatt vår i snart 3 år, masse reising, og fortsatt like fin så nr 2 kan bruke samme.... Endret 24. januar 2013 av Alt-er-mulig
Madolyn Skrevet 24. januar 2013 #19 Skrevet 24. januar 2013 Sist vi fikk baby så hadde vi også hund, en labrador og en saab 9-3 stasjonsvogn, sm er ganske liten.. Hadde quinny 3xl, bagen sto da i baksetet ved siden av babystolen, mens vognen sto på høykant baki på siden av hundeburet. :-) Men om dere vurderer toyota avensis så hadde jeg heller rettet blikket mot ford mondeo. Comfortmessig omtrent samme, men mondeoen er diger. :-) Så lurt å ta av bagen og sette ved siden av babyen i baksetet Vi har toyota avensis og emmaljunga city cross. Får plass til ganske så mye ved siden av barnevogna baki, men om vi skulle ha hatt et stort hundebur så måtte nok vogna ha stått på høykant med bagen i baksetet ja...
*pog* Skrevet 24. januar 2013 #20 Skrevet 24. januar 2013 Har kjøpt bogaboo vi også. Kan bli helt flat selv med bag. Suveren i bil og veldig lett. Da er det bare for meg å høre hvor dere har fått kjøpt. Ser detvligger mye på finn, men skulle gjerne tatt og følt litt på.... Finnes det forhandlere av Bogaboo i oslo? Babyshop har bogaboo, vi fant ut hvilken vi ville ha og kjøpte brukt på finn. Er rimelig dyre helt nytt 9399,- så vi sparte over halvparten på å kjøpe brukt:) anbefales.
Nerama Skrevet 24. januar 2013 #21 Skrevet 24. januar 2013 Vi kjører ford mondeo, fantastisk bil med UTROLIG god plass! Vi har plass til emmaljunga edge duo og hundebur til forholdsvis stor hund!! Og vi er sååååå fornøyde
*Kattemor* fikk jente Skrevet 27. januar 2013 #22 Skrevet 27. januar 2013 Tror det blir brio go på oss
zombie2be Skrevet 27. januar 2013 #23 Skrevet 27. januar 2013 http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-barnvagn-kopa-pa-natet/babyjogger-barnvagnar-kopa-bra/kop-din-babyjogger-baby-jogger-city-elite-har-online-hos-oss-billigt/babyjogger-city-elite-barnvagn-barnvagnar-billigt-kopa.html Denne tar ikke mye plass;) ligger ved film nederst der som viser. får kjøpt bag i tillegg...
sunnybunny Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #24 Skrevet 28. januar 2013 Hvordan er bugabooen å trille da? Den ser jo ut som om den egner seg best på asfalt? Så noen som trillet på den med to små hjul foran og litt større bak og de slet veldig selv om det bare var litt snø på bakken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå