Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne helgen sov min sønn på 6 mnd over hos sin farmor, og nå de to siste dagene og nettene får han ikke sove ordentlig. Han våkner ca. hvert 10 minutt. må da dytte inn smokk. lengste han har klart å sove er 1 time, og det var fordi han nettopp hadde spist.

Han har alltid sovet 6 t, så mat, for å så sove 6 t til.

Når han skal legge seg, uansett når på døgnet så kaver han fælt ( står nesten i bro) og gråter....

Hva kan det være? Er det bare savn? Kan jo ikke ha satt så stort inntrykk. han har sovet borte før, uten problemer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det er det, men kjenner de ikke av tennene i våken tilstand. for dette starter bare når han skal legge.

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men kan det hende han har vondt i magen ? Har han spist noe annet enn han pleier i helgen eller i går ? Har han hatt bæsjebleie de siste to dagene ? Kan hende han har fått litt seperasjonsangst som jo kan komme plutselig. Hvis han nettopp har lært p stå i bro så kan de bli litt hekta av å gjøre det om og om igjen. Tenner kan det og være. Er vel lettere å kjenne der gjøre vondt når en skal sove. Hvis det blir mye kaving i senga så kan du prøve ut kjole med seler og se om han slår seg til ro eller ei. Min jente ble helt rolig og protesterte ikke. Begynte når hun begynte å reise seg i sengen og datt bakover uten å ha kontroll. Hva det kan være er bare gjetning. Jeg er ingen ekspert.

Skrevet

Takk for svar :-) bæsjebleier har det vært mye av. 1 mer om dagen enn hva som er vanlig, pluss en del luft. så det kan jo være hun har gitt han noe "godt" hmm ja får bare holde ut.. prøver pose med selen om det ikke roer seg før helga :-)

Skrevet

Tidlig seprasjonsangst? Babyer i den alderen vet ikke at man kommer tilbake igjn når man går fra de, og dere var jo borte 1 døgn?

Utviklingssprang kan forstyrre, har han nettopp lært å krabbe eller sette seg opp?

Ville prøvd å samsove :)

Lykke til,håper det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...