sakb77 Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Ja, vi dro til DK på fredag. Uttak lørdag gikk greit, men de befrukta eggene delte seg ikke slik de skulle og klinikken vurderte at de ikke skulle settes inn igjen. Det var selvsagt skuffende...men nå lurer jeg litt. Puppene er sååå ømme og vonde, det murrer i underlivet, og kommer brunaktig utflod. Skyldes dette hirmonene jeg har gått på? Er det uttaket som har "tuklet" med systemet? Har jeg på magisk/mystisk vis rukket å bli gravid på naturlig måte oppi alt dette greiene..?
Silja1981 Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 Det var trist å høre. Har du begynt på progesteronstøtte? Jeg fikk ømme pupper av progesteron. Og så blødde jeg en del etter uttak. Men håper selvfølgelig at du er gravid!
Lillie Vanillie Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Så trist at forsøket ikke gikk. Hvis du har satt eggløsningsprøyte før uttaket, så inneholder den hcg, og har gitt meg graviditetsymptomer i over en uke etter innsett, uten at jeg var gravid. Jeg har ikke troen på at du har blitt spontant gravid (det er sjeldent egg slipper før uttaket), men man skal selvsagt aldri si aldri. Eggløsningsprøyten kan gi positiv graviditetstest i opptil ti dager etter den er satt. Lykke til, uansett! Håper selvsagt det er en magisk spire på gang Endret 22. januar 2013 av Lillie Vanillie
sakb77 Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2013 Okei...da er sikkert det forklaringen. Huff, ja...det gjør noe med en det her. Er litt tom...samtidig skulle jeg gjerne kjørt på med det samme. Ventetiden er vond....
Silja1981 Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Ja, ventetiden er grusom. Føler med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå