Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er helt fersk på eggløsningstester. Tok min første i dag. Forventet el er i morgen eller torsdag. Jeg får 2 streker på testen, det står at dersom test-streken er like sterk eller sterkere så er den positiv. Begynnelsen av streken er like sterk, men ikke resten? Noen som har opplevd dette? Skal jeg gå ut fra hele streken så er den sikkert negativ, men ca 1/5 av streken er like sterk som kontrollen...

Joda, kan bare ta en ny test, får gjøre det i kveld. Mannen er borte tom fredag, vi hadde sex i natt, og håper at EL kan være nå....

Fortsetter under...

Da er den nok negativ... Jeg er også ganske fersk på dette, men har sett en del bilder på nett og det skal ikke være mye forskjell på de to strekene for å tolke den som positiv. Og husk å "samle" urin i helst 4 timer og ta den på ettermiddagen. Jeg tror jeg fikk en positiv test på lørdag.. Og dagen etter var den helt klart negativ, men ikke lett dette her. Tror at hvis jeg ikke blir klokere på disse strimlene kommer jeg til å kjøpe meg en digital og bruke den som "kontrolltest..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...