Gå til innhold

Noen som har tatt operasjon ved Nordesthetics (Litauen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestemt meg for å ta en stor bukplastikk med liposculptur. Hadde egentlig tenkt å ta det her i landet, men da er billigste prisen 40-45.000 kr. Har satt av penger til dette, men siden vi også skal gifte oss i år så ønsker jeg at det skal bli så billig som mulig uten at det skal gå på bekostning av sikkerhet, kvalitet og resultat.

Klinikken ser flott ut på bilder. Ren, ryddig, moderne osv. Men har veldig lyst til å høre med noen som faktisk har vært der.

En annen bekymring er språket. De snakker engelsk, men det gjør ikke jeg. (Flau ja.....) Men min kjære har sagt seg villig til å være med meg om jeg ønsker det og han klarer i alle fall å forstå og gjøre seg forstått:)

Veldig i tvil hva jeg vil. Selv med flybilletter til oss begge tur/retur så sparer jeg ca 20-25.000,- på å ta det ved denne klinikken.

Noen her med erfaring som vil dele?

Anonym poster: ba2baea8c8f384f8029e5621be628677

Skrevet

Om du ikke vil at det skal gå på akkord med kvalitet og sikkerhet, så operer du deg ikke i øst Europa. Tenker ikke bare på kirurg teknikk, men også anestesi, fare for infeksjoner med resistente bakterier, MRSA, MRSA screening ved innleggelse på sykehus i Norge i ettertid, osv.

Anonym poster: 81b181abf93f732793a4fc7709fb22eb

• 1 år senere...
Skrevet

Ingenting galt med Øst Europa! Risiko for komplikasjoner er stor uansett hvor du opererer så lenge det er kjent og ordentlig klinikk. 

Jeg kommer til å opere meg der til høsten og etter å ha sett dokumentar og annet info,har jeg ingen tvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...