Underveis --> Skrevet 22. januar 2013 #1 Skrevet 22. januar 2013 Ja, jeg må bare høre med dere! Har akkurat fått bekreftet at vi venter nr 3. Jeg har hatt mistanke en stund allerede, faktisk siden et par dager etter antatt el. Det murrer og drar nemlig noe voldsomt! Har aldri opplevd maken! Kan ikke si det er smertefullt (man har da tross alt født før!), men såpass at det kan holde meg våken på kvelden. Vondt i korsryggen, og stråler ut mot lårene. Noen som har opplevd noe lignende og når gikk det evt over? Jeg klarer ikke å la være å bruke bind, siden det kjennes så veldig ut som om eg har kraftig mens :-S Regner med jeg er ca 4+4 i dag.
AngryBird Skrevet 22. januar 2013 #2 Skrevet 22. januar 2013 For meg har sånn murring vært tidligste graviditetstegnet. Håper det bate betyr det same for deg og da
Bambine33 Skrevet 22. januar 2013 #3 Skrevet 22. januar 2013 Jeg hadde mye slike smerter de første ukene, og var helt sikker på at det var noe som ikke stemte. Er nå i uke 10 og har sett en sprell levende baby på ultralyd jordmor og gynekolog forklarte smertene med voksesmerter og sa det var helt normalt. Har fortsatt en del smerter her og der i magen, og bekymrer meg innimellom, men det hjelper for meg å tenke at det er noe som vokser og tar mer plass inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå