laurettamagdalena Skrevet 22. januar 2013 #1 Del Skrevet 22. januar 2013 Hei. Jeg er en jente på 20 år som ser etter dagmamma jobb. Jeg har nylig flyttet fra Oslo til Kronstad ( Bergen ) Som person er jeg omgjengelig, har godt humør, er allsidig og er vant til å jobbe under press. Jeg ser meg selv som ærlig, avsvarsfull, høflig ung jente som har en sterk viljestyrke. Jeg er alltid en glad person som liker å være sammen med familie og gode venner på fritiden min. Aktiv, sosial og glad i barn, er tre ord folk kunne ha beskrevet meg med, jeg er sjelden sjenert. Jeg kan mye om kommunikasjon, så det med å snakke og hjelpe til andre mennesker er absolutt ingen hinder for meg. Ved å jobbe som dagmamma vil jeg benytte meg av muligheten til å utvikle meg personlig til det beste for både dere og meg selv. Jeg tror at jeg er den rette personen til denne jobben, og jeg er villig til å ta tak i hva som helst innefor jobben. Håper virkelig at du er interessert og jeg ser frem til et personlig møte, der jeg kan fortelle litt mer om meg selv! For å kontakte meg send en e-post ( [email protected] ) Eller ring på 942 022 72 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011625-ansvarsfull-aktiv-og-omgjengelig-dagmamma-i-bergen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå