Blomstogbier Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Er det noen som bruker det kosttilskuddet? Står at det anbefales fra 2. trimester.
IceNose Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Jeg bruker det Brukte den til første tri først og nå bruker jeg denne og tenkte bruke den en god stund til Synes det er godt å vite at man får i seg vitaminer og mineraler man kanskje ikke ellers hadde fått i seg
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 De er laget for hester, det er jeg helt sikker på! Særlig den ene tabeletten (en hvit en) kastet opp i vasken... Fikk den ikke ned, den var så stor... Selv jm min ristet på hodet av str.... Men jeg har også spiserørs brokk...
Håperpåønskebaby Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Jepp:) Tok også den for 1.trimester, synes det er enkelt og genialt, men noe dyrt da...
Blomstogbier Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2013 Ok Tok den for 1. tri, men har hittil bare tatt omega3 kapsler (har igjen en haug fra 1.tri-pakka jeg ikke fikk brukt opp!). Men tenker å kjøpe den Synes også det virker greit mtp å få i seg nok vitaminer og sånn. Den hvite pilla brekker jeg i 2 jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå