Gå til innhold

Setter Hausken inn to egg om man ønsker?

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle
Skrevet

Var på forsamtale, og han mente vi hadde gode odds med 1 egg. Men jeg vil gjerne sette inn to. Ikke fordi jeg har noe spesielt ønske om tvillinger, men fordi jeg vil ha best mulig sjanse for å lykkes og vi har ikke råd til å ta så mange forsøk heller. Sannsynligheten er jo ganske liten for tvilling selv om man setter inn to egg. Og om der skulle bli to, så vet jeg vi klarer det og....hvordan er deres erfaring?

Noen medisiner som kan benyttes for å ikke miste så lett?

Har mistet to ganger. Har brukt metformin og klexane, men er det noe annet? Glemte å spørre om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter du inn to ferskegg er det 55% sjanse til å bli gravid, 5% større enn m ett egg som er 50%. Blir du gravid på et slikt forsøk m to egg, er det 25% sjans for at det blir tvillinger, så sjansen er ikke så liten. Nesten alle oss som satte inn to i novembergruppa ble gravide med tvillinger. :)

Skrevet

Jeg fikk blodfortynnende på dette forsøket, fragmin i sprøyter. Det, og D-vitamin. Gikk også på Crinone første tiden, for sikkerhets skyld. Ble gravid iallefall.

Skrevet

Jeg fikk ut to egg (et veldig bra og et middels kvalitet) på siste uttak. Satt inn begge, og begge ble der:-). Så venter tvillinger i juli. Hører til novembergruppa som Puma nevnte! Lykke til!

Gjest usababy
Skrevet

Vi fikk velge om vi ville sette inn ett eller to egg, og har valgt 2 egg alle tre forsøkene. Det kommer vi til å gjøre nå på 4.forsøk også, hvis mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...