Gå til innhold

Anbefalte innlegg

står dere opp for å rape baby?

Mini pleier å sovne ved puppen og da er det veldig greit å la han ligge, eller skyve han over i egen seng ( har sånn babyseng man skrur fast i vår seng). Vil jo helst ikke vekke han og vil helst ikke bli lys våken selv. Kan også nevne at jeg har en gulpebaby, og lurer på om han gulper mer på dagtid fordi han ikke får rape ila natten. Tanker/erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011564-dere-som-ammer-liggende-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer liggende om natten. Gutten er 3,5 mnd. Når han er ferdig med å spise løfter jeg han bare over i vugga. Raper ikke.

Styrte mye med raping før, men han rapte nesten aldri. Så gav det opp. Og han sovner fint uten å rape

Annonse

Jeg har en på 10 mnd som ikke trenger å rape når jeg ligger. Leste ett sted at merka renner saktere når en ligger og at baby derfor ikke trenger rape etterpå. Hun sovner ikke alltid etterpå men virker fornøyd. Når jeg ammet oftere og sittende tidligere så hadde hun alltid en rap mellom puppene. Altså før jeg la henne ved det andre brystet.

Jeg ammer min liggende.. Han er tre måneder!

Hvis jeg ikke sovner igjen så pleier jeg bare å legge han over hofta mi liksom.. Jeg ligger jo på siden! Funker kjempebra,rapen kommer fort.. Og så løfter jeg bare over til andre siden hvis han skal ha mer mat, eller tilbake i senga.. :)

Da jeg ammet (kan ikke lenger.. :( ) lå jeg på siden og mini hadde stort sett åpen bar :P Tok henne aldri opp for å rape, da hun liksom ikke fikk det til når hun er trøtt og slapp, og jeg helst ikke ville gjøre henne for våken.. Hun gulpet litt på morgenen, men det gav seg fort så tenkte at det ikke gjorde så mye :) Ungen var jo mett og uthvilt, og sov godt, så da var jo det det viktigste ;) Dersom hun sov dårlig pga luftsmerter ville jeg forøvrig prøvd å lure frem en rap eller to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...