Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin igår og skal til jordmor imorgen og bli strippet(hvis jeg er moden da).

Til dere som har blitt strippet hvor lang tid tok det til fødsel startet på dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med førstemann ble jeg strippa på overtidskontroll på sykehuset 10 dager over termin. Det skjedde absolutt ingen ting. Ble satt igang 12 dager over termin....

Nå har jeg termin i morra med nr to,og var hos jordmor idag.Spurte om hun kunne sjekke litt der nede for å se om det var tegn til modning. Men det var det ikke! Fant ikke mormunnen en gang! Hehe. Kjedelig!

Skrevet

Skjedde absolutt ingenting på meg heller. Med nr to prøvde jeg akupunktur, stripping, sex og ja you name it, og ingenting skjedde. Fødselen startet av seg selv 12 dager på overtid. Så min overbevisning er at baby kommer når den er klar ;)

Skrevet

På meg startet det samme kveld som jeg ble strippet.... men jeg har en veldi irritert livmor og hadde gått lenge med mase rier ...

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Å herremin... Grøsser av tanken på å bli strippet :s

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :)

Håper virkelig det skjer noe idag,litt av slimproppen gikk akkurat,så noe er vel gang :)

Skrevet

Men min nummer en ble jeg strippet på fredag formiddag og et døgn etterpå var sønnen min ute :-)

Skrevet

Jeg ble strippet i går og angrer masse. Skjer fint lite eneste er masse masetier jeg kunne vært foruten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...