Fiemamma Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Hei! Jeg har sendt mail til klinikken vi bruker i dag og spurt hva mer enn Synarela jeg skal ha. Har de lov til å skrive det på mail? Fikk vite Synarela per telefon så da kan jeg ikke skjønne at de ikke kan si resten per mail. Sendte med personnummer og tlf nummer i mailen også så de vet at det er oss. Hva tror dere? Er så nysgjerrig!
dincene Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 St.Olavs har aldri svart meg på mail for eksempel. Av og til, når jeg hadde et spørsmål angåendes noe som hastet eller medisin som jeg ikke hadde fått i posten, så ringte dem meg opp. Men kan jo hende at andre klinikker er flinkere på mail
Fiemamma Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2013 Oj! Det er St. Olavs vi har. Da ringer de sikkert opp for det står annen superviktig info om mannen min i mailen og som kan ha betydning for forsøket. Får vente å se, er bare skikkelig utålmodig og alt er så spennende. Takk for svar
Optatium Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Pass på å aldri sende fødselsnummer over mail!! Sånt kan komme i gale hender!
Fiemamma Skrevet 24. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2013 Å nei, virkelig? :/ Jeg trodde mailen kom til trygge folk på klinikken jeg. De er navngitt i heftet mitt og det ligger bilde av dem på stolavs.no. Har enda ikke fått svar btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå