baremeg.. Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Brukt sprøyter i ni dager nå, ikke spray. Begynte på 100 og økte til 125 på den andre ultralyden. Jeg har pco så har visst lett for å bli overstimulert. Nå etter 9 dager på sprøyter var jeg da på ultralyd igjen og håpet det snart ble uttak da jeg kjenner det ganske godt i magen. Fikk da beskjed om at det var tre store egg på den ene siden, men resten var altfor små Skal da fortsette noen dager til å¨125 og håpe at de små eggene vokser og de store ikke blir for store.. Noen som har vært borti det samme der det har gått bra? Trenger litt oppmuntring...
robot Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde en skikkelig kamikaze-ivf nå i november. Først var utviklingen storveies, så forsvant alle eggene bortsett fra ett stort og to som var sånn "tja, kanskje, såvidt," så stod alt helt stille i mange dager til tross for stimulering. Gynekologen min hadde cirka null tro på at dette skulle bli noe, mens den iskalde danske overlegen sa pøs på og stimulerte i vei. Det endte i hvert fall med uttak av to egg etter 14-15 dager på sprøyter, ett var bra nok til innsett og det ble det graviditet av. Dosene mine ble oppjustert underveis, da. Fra 150 i.e. Gonal til 225, og Orgalutran på si´ i lange tider.
baremeg.. Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2013 Jeg hadde en skikkelig kamikaze-ivf nå i november. Først var utviklingen storveies, så forsvant alle eggene bortsett fra ett stort og to som var sånn "tja, kanskje, såvidt," så stod alt helt stille i mange dager til tross for stimulering. Gynekologen min hadde cirka null tro på at dette skulle bli noe, mens den iskalde danske overlegen sa pøs på og stimulerte i vei. Det endte i hvert fall med uttak av to egg etter 14-15 dager på sprøyter, ett var bra nok til innsett og det ble det graviditet av. Dosene mine ble oppjustert underveis, da. Fra 150 i.e. Gonal til 225, og Orgalutran på si´ i lange tider. Tusen takk for svar! Må bare håpe på at dette også går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå