Gå til innhold

Når har dere første legetime?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble plutselig så usikker på når en bruker å ha første time hos lege :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 uker var min første kontroll :)

Skrevet

Har første time til onsdag, da er jeg 7+4 :)

Skrevet

jeg skal ha første time til mandag, da er jeg 12+2...

Skrevet

Blodprøvene skal vel taes mellom uke 8-12, og det er vanlig å gjøre dette i sammenheng med første kontroll. Jeg var hos legen av andre årsaker enn svangerskapet og tok blodprøvene da, så hadde jeg første kontroll i uke 13. Da jeg fikk beskjed om at så lenge blodprøvene var tatt innenfor rette tidspunkt, var det ikke så nøye når kontrollen var.

Skrevet

Skal i vei neste tirsdag, så da er jeg 8+2. Spent på om jeg får høre hjertelyden!

Skrevet

Skal visst til første legetime i forbindelse med den lille i februar, er da 12+0, og er for å gjøre meg klar til time hos jordmor 12 dager etter med tanke på blodprøver o.l. Er førstegangsfødende, så har jo ikke anelse på noe sånt, så måtte spørre hva som var vanlig og sånn, og dette var visst heeeelt normalt :P *usikker*

Skrevet

Skal til jordmor 26. februar, da er jeg 10 uker på vei ;)

Skrevet

Jeg hadde første legetime når jeg var 8+2 :)

Skrevet

Jeg fikk legetime 12+2 :) Er 5 uker i dag <3

Skrevet

Jeg skal ha første legetime 12 februar, da er jeg 9 + 1 dag :) Er så spent!! Tenker på spiren heeele tiden :)

Skrevet

Skal på første legetime 6. Februar for å prøve å finne ut hvor langt jeg faktisk er på vei :)

Skrevet

Med første hadde jeg første kontroll når jeg var ca 7 uker, og nå var jeg når jeg var 9 uker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...