Gå til innhold

Endring av sivilstatus på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke særlig interessert i å kringkaste for Gud og hvermann at jeg har blitt forlatt, men samtidig vil jeg ikke at det skal stå at jeg er gift med mannen lengre heller.

Har forsøkt å bare fjerne opplysning om sivilstatus, ikke endre til singel men bare fjerne.

Vil det komme opp på nyhetsoppdatering hos folk da?

Skrevet

jeg skjulte statusen først dvs gjorde den bare synlig for meg så endret jeg den til singel. Ingen har sett det og jeg har ikke gjort den synlig igjen.

Anonym poster: 324218095d73a6d79fece046f1244968

Skrevet

Skjule først, tror jeg er trikset ja.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Du kan velge at bare du selv kan se det, og deretter endre sivilstatusen. Ingen får vite noe som helst :)

Skrevet

Den helt øverste linja på sivilstand er blank, velger du den så står d ingenting om siv.stat., men skjul først.

Anonym poster: 324218095d73a6d79fece046f1244968

Skrevet

Da håper jeg det gikk greit. Endret først til bare tilgjengelig for meg og så endret jeg videre til blank på sivilstatus.

Finner vel fort ut om noen har lagt merke til det eller ikke :-(

Skrevet

Dette er utprøvd så helt korrekt å bare skjule sivilstatusen og så forandre i det stille. Jeg gjorde det for en stund siden og ingen fikk med seg det.

Skrevet

Hvorfor bry seg? De fleste vet eller finner jo ut det er slutt. Er det noe galt med det da? Hvorfor skal man skjule det.

Anonym poster: 2cee1228184b9c8bf59098113b4587c2

Skrevet

Hvorfor bry seg? De fleste vet eller finner jo ut det er slutt. Er det noe galt med det da? Hvorfor skal man skjule det.

Anonym poster: 2cee1228184b9c8bf59098113b4587c2

Fordi jeg er lite aktiv på Facebook og har ikke behov for å kringkaste noe, som for meg er veldig trist, på Facebook. Da forteller jeg det heller til mine venner når jeg treffer de

Mine nærmeste venner vet det alt, men mange bekjente, eller kollegaer jeg ikke kjenner særlig godt, som ikke trenger å vite dette med en gang, og spesielt ikke via Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...