Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Torsdag 17 kl 08.06 kom han til verden :) hadde termin mandag 14 men alltid gått over. Var uansett utrolig sliten og lei de siste dagene. Det å ikke kunne bøye seg ned ordentlig og ikke ha energi til å gjøre det jeg såg trengtes ble til slutt veldig frustrerende! Ble også veldig hormonell de siste dagene...

Fikk derfor sjekk på gyn.pol tirsdag 15, også for å måle baby siden jeg hadde stort fundusmål og tidligere fått to store babyer på 4,3 kg og 4,1 kg. Det målte de baby til å være 37-3800 gram. Ble sjekket/strippet og det var modent og 1 cm åpning! Da ble jeg glad, et tegn på at jeg nok slapp å gå så lenge over. Var bekymret for nok en stor baby...

Utover døgn og kvelden murret det, men ikke noe jevnt mønster.

Formiddag onsdag 16 gikk slimproppen, ble litt slim utover dagen men ikke noe murringer. La meg som vanlig.

Våknet kl 04 og måtte på do, la meg igjen å dt kom hvitt slim i trusa. Bynte å murre litt. Kledde på meg og vekte min kjære og fortalte at det nok kom til å bli nå...

Han spiste frokost og ringte føden, ca 5 min mellom riene og de var ikke så veldig sterke da. Fikk beskjed om å komme pga tidligere raske fødsler ( 8 og 6 timer) tok fergen som gikk 5.30 var glad jeg slapp styr med ambulansebåt. På ferga tok riene seg kraftig opp. Da jeg kom på sykehuset var det 8 cm åpning og kl 08.06 var lillegutt født. Endelig fikk vi møte han! Og jeg som hele tiden har hatt jente følelse :) Men ut kom en nydelig liten prins som enda ikke har fått navn. 3870 gram, 51 cm lang og 35 cm i hodet. Igår kom vi hjem og nå bare koser vi oss. Storesøster fikk være hjemme fra bhg idag og kose seg sammen med oss. Ønsker dere alle masse lykke til med en fantastisk opplevelse med verdens nydeligste premie i gave :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011381-da-er-lillebror-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...