Gå til innhold

Når kjente dere liv med morkaka foran?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sist gang hadde jeg morkaka foran og da kjente jeg liv i uke 15-16 og i uke 18 kunne man kjenne spark på utsiden av magen. Denne gangen ligger morkaka bak og jeg kjente liv en uke senere enn sist. Tror faktisk det komme litt ann på hvor aktivt barnet er. Sist kjente jeg liv så og si hele tiden, mens denne gangen kan det gå lang tid uten at jeg kjenner noe.

Annonse

Jeg hadde det i første og også nå, mener jeg kjente det etter uke 18/19 en gang første gangen. Nå har det vært litt den siste uken, er 18 uker i morgen. Men det er ikke mange gangene enda, det blir vel bare mer og mer fremover tenker jeg :)

Godt å høre at det faktisk er noen som har kjent liv sent:), jeg er fjerdegangs og burde sikkert kjent liv nå, er 18 uker, men er faktisk ikke sikker pånhva det er jeg har kjent. Blir jo litt bekymret når alle andre kjenner liv fra uke 14-15-16.... Har også foranliggende morkake, så trøster meg med det :)

Er 3.gangs jeg også, begynte å kjenne sporadisk liv mellom uke 15-16 denne gangen, og jeg har også morkaka foran.. Med de andre to har den ligget bake og jeg har kjent liv i uke 14 ca med begge to..

Nå er jeg 22+3 og har kjent godt med liv siden uke 19-20, den hikker og sparker om en annen inn i her:)

Annonse

Dette er mitt andre svangerskap. Med förste var morkaka bak, og jeg kjente vel litt liv i ca uke 18-19.

Naa er morkaka foran, og jeg kjente först liv i uke 15+?, og naa fra uke 17+4 har jeg kjent paa utsiden ogsaa.

Takk for svar dere! Det er bare å smøre seg med tålmodighet :-) Selv om jeg trooor det er fiskehaleboblingen jeg kjenner igjen, blir det mer spennende for hver dag som går nå.16+0. Dukker vel opp noe snart :-) Er ikke stressa for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...