Gå til innhold

ENDELIG er dagen her snart :D

Anbefalte innlegg

Endelig er jeg 18 uker på vei, og nå er det bare 3 dager til ordinær ultralyd :) gleder meg såå mye! Jeg synes egentlig at ukene går fort, men har lengtet etter den dagen så lenge, i hele 10 uker. Så deilig å vite at det bare er noen få dager igjen til vi får se mini for første gang på skjermen :)

Flere som har ultralyd snart? Eller akkurat har hatt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011272-endelig-er-dagen-her-snart-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! :-) tror nok de aller fleste gleder se utrolig til alle disse små milepælene i svangerskapet. Jeg for min del gleder meg stoooort til om 12 dager så har jeg igjen "bare" 100 dager til termin, også etter der blir det å glede seg til om noen uker og jeg kan hoppe videre til 3. tri.. Hehe.. Og heldigvis så er svangerskapet fult av slike milepæler for 2. tri går så ufattelig sakte.... Man vet om graviditeten i hele de tre månedene dette trimestret står på, og man er kommet for kort til å begynne de store forberedelsene med å vaske tøy, finne frem alt man trenger, kjøpe det man trenger nytt, sette frem babysengen, stellekommodene, kjøpe bleier og re opp sengen.... Hehe... Har såååååååååååå lyst til at det skal være mai snart!!! :-)

:-) :-) Kos deg på ul, og gled deg videre over alle disse milepælene!! :-) :-)

Ja, vi har allerede begynt å handle inn litt så smått, mest for å fordele utgiftene utover. Er så gøy :) Og som du sier, å vaske klær, re opp senga osv, det er noe jeg også ser veldig frem til :) Men det er jo enda en goood stund til.

Ja, ultralyd er virkelig noe å glede seg til! Dere må ha lykke til og kose dere!

Vi har allerede vært to ganger, i uke 7 og uke 12, og skal tilbake om litt over 2 uker på ordinær ultralyd i uke 18 :)

Vet ikke hva jeg synes var kjekkest egentlig, se og høre den lille eller se stoltheten i ansiktet til mannen! ;)

Vi har allerede veldig mye i boks da vi har kjøpt en del til mannens yngste som nå er 3 1/2 og er hos oss annenhver helg. Sprinkelsen, stellebord, madrasser og dyner, og så har vi handlet en pent brukt vogn av bekjente og har avtale om vippestol og lekegrind :)

Men denne dama har allerede handlet inn litt (type h&m klær) og strikker som bare juling for tiden! Både klær og tepper :)

Nå venter vi bare til den vanlige ultralyden for å få handler inn litt i farger også... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...