Gå til innhold

Termin i morra,kontroll hos jordmor idag:)

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i morra!!Ingen tegn til verken slimpropp,vannavgang eller rier her gitt! Men nå gikk jeg jo 13 dager over med førstemann da,og ble satt i gang. Men håper veldig på at det starter av seg selv denne gangen. Hadde vært spennende!

Uansett. Skal til jordmor idag. Er litt nysgjerrig på om det er noen tegn der nede til modning. Lurer veldig på om jeg skal spørre om hun kan sjekke litt. Kanskje strippe meg. Hva tenker dere?

Jeg gleder meg så til å komme i gang!!Vil NÅ. Hehe

Fortsetter under...

Å så spennende! Jeg har termin på onsdag, skal til jordmor idag, og tenkte å spørre om det masse. om hun kan strippe meg, hvertfall sjekke hvordan det står til.

Jeg er første gangs fødende så har ikke så mye peiling, så hadde vært greit om hun ville sjekke.

Er jo spennende! =) Lykke til og håper du er moden og at det kommer igang av seg selv etterhvert =)

Hun sjekka meg,men jeg var ikke moden i det hele tatt. Hehe. Hun kjente ikke mormunnen en gang. Så den ligger langt oppi der.Så da veit jeg det. Litt kjedelig da,men regna egentlig med det.

Alt bra ellers da,så det er jo bra. Så får bare smøre meg med tålmodighet. Hun kommer når hun kommer. Skulle ringe sykehuset i morra og bestille time til overtidkontroll da. De setter i gang 7-10 dager over termin.

Håper håper håper det starter av seg selv denne gangen! Hadde vært moro!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...