Gå til innhold

Da har jeg tatt morkakeprøven...

Luddes mamma

Anbefalte innlegg

Åh, jippi, jippi, jippi!!!!! Nå fikk jeg tårer i øynene, så fantastisk nyhet!!! Helt utrolig herlig!

Denne gangen ser det jo faktisk ut til å gå bra. Du har vel aldri mistet senere enn dette uten at det har vært kromosomfeil?

Stor klem!

Oj, ja, nei vi har aldri mistet senere uten kromosonfeil. Så dette er fantastisk! Jeg begynner å få et sterkt håp nå, men kjenner angsten lurer rett bra. Den som kunne hatt en UL hjemme....

Setter meg på flyet hjem på ferie i kveld, og føler jeg kan slippe "bomben" nå :-)

Klem!

Fortsetter under...

Tårer i øynene her også, og så denne evinnelige gåsehuden... Så utrolig flotte nyheter! Du har kjempet denne vanskelige kampen så utrolig lenge nå, jeg er så glad for at det endelig er din familie sin tur til å få drømmen oppfylt. Jeg var her side om side med deg når jeg strevde med å få mitt barn nummer to, for flere år siden, og det har vært vondt å være vitne til at du (til tross for den iherdige innsatsen) ikke har kommet i mål - før nå! For en lettelse dette må være for deg. Dette må jo bare gå veien, hurra for det! :)

Annonse

ENDELIG fikk jeg svaret på den fullstendige testen. ALT ser normalt ut!!! Min lille jente i magen har ikke kromosonfeil :-D

Gråter og jubler om hverandre :-) Nå kan jeg stryke kromosonfeil fra lista over saker som kan gå galt. Fantastisk!

Så braaaaaaaaaaaaaaa. Gler meg med deg. Fantastisk. Grattis!!!!

Er så glad på dine vegne! folk ser rart på meg der jeg sipper på jobb.. Har selv født en nydelig jente men med alvorlig kromosomfeil i uke 14 så vet hvordan det er... er nå gravid (ca 6-7 uker) og krysser fingrene videre.. Men ble så glad da jeg leste ditt innlegg, på dine vegne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...