Gå til innhold

TFK joggster twist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den er jo mye større enn mountain buggy så jeg følte jeg trillet en gigantisk vogn, bortsett fra det så var den god. Mountain buggy er god å trille den å, men den synes jeg var for bred over bakhjulene, dunket borti alt mulig hele tiden. Så de er begge gode, men alikevel forskjellig -ikke mye til hjelp ;)

Må anbefale babyjogger city elite, hadde først bestemt meg på tfk eller mountain buggy. Men da jeg prøvde babyjogger angret jeg ikke, den ligner i utseende, billigere, lettere å løfte inn i bilen og litt smalere. Minuset er at det ikke er håndbrems, men en kan vel ikke få alt?

Den er jo mye større enn mountain buggy så jeg følte jeg trillet en gigantisk vogn, bortsett fra det så var den god. Mountain buggy er god å trille den å, men den synes jeg var for bred over bakhjulene, dunket borti alt mulig hele tiden. Så de er begge gode, men alikevel forskjellig -ikke mye til hjelp ;)

ok,takk for svar. vi har MB nå,men tror barnet vokser ut av den før vognperioden er over.....

Annonse

Må anbefale babyjogger city elite, hadde først bestemt meg på tfk eller mountain buggy. Men da jeg prøvde babyjogger angret jeg ikke, den ligner i utseende, billigere, lettere å løfte inn i bilen og litt smalere. Minuset er at det ikke er håndbrems, men en kan vel ikke få alt?

har sett litt på denne,kan den legges sammen med vognpose?

Vi hadde TFK Joggster Twist til nr 1, og hadde egentlig bestemt oss for å bytte til noe nettere med nr. 2.

Det eneste som ikke har vært fantastisk med TFK er at det er klønete med glidelåsene på sportsdelen og at man nærmest ikke kommer til i kurven under når man bruker sportsdelen.

Nå har jeg funnet at det er mye mer som er galt med alle andre vogner så vi beholder TFKen til nr to som kommer om et par uker, vi har bare investert i en Multi-x bag som kan brukes som sportsdel vendt mot mamma'n til ungen er over et år.

TFKen har verdens største sportsdel, min meget store toåring har masser av plass i den. Den triller fantastisk på alle mulige terreng, den har håndbrems, bagen er lun, den er lett og legge sammen og den blir liten i bilen. Vi har kjøpt et par bruktvogner til å bruke til soving (Brio og Simo - vogner, de fyller jo hele bagasjerommet!).

Og utrolig nok er TFKen smalere enn mange andre (ref bakhjulene er tettere) - vi fikk feks ikke en Mountain Buggy gjennom en av dørene våre men TFKen gikk greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...