Gå til innhold

Da er det påen igjen, med tredjemann! :-) HJelp!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, svarer her selv om jeg venter nr 4... Vil bare si at det går bra med tre tette, selv om det selvfølgelig er slitsomt i perioder! Vi har slitt litt med sjalusi fra hun i midten (var 2,5 da tredje ble født), men det går jo bedre når de blir større. Tipser dere om å være ekstra oppmerksom på den i midten, som ofte kan slite litt med å finne sin "plass" i familien når tredje kommer!

Nå er mine 5 1/2, 4 og 1 1/2, så jeg kommer til å føde fire barn på seks år... (Fjerde ikke planlagt, for å si det mildt!)

Lykke til i svangerskapet!

Jeg venter også nr.3. Ble livredd først og tenkte at dette vil jeg ikke/orker jeg ikke. Men nå begynner jegvå bli vant til tanken. Tok ca. 2 uker å roe ned nervenr. Hehe:-) men er ved godt mot nå. Blir gøy tror jeg :-) nå er jeg allerede 7+3. Gratulerer alle kommende 3-barnsmødre:-)

Nr.3 på vei her også og denne var (i motsetning til de to første) veldig planlagt :D ...selv om vi såklart har tenkt gjennom om vi virkelig orker en til. Termin 11.september, så er vel 7+2 nå da. Skal på tidlig UL om to uker, så det gleder jeg meg veldig til!

Jeg er 27 år, har samboer og to felles barn på 7 og 4,5 år, så nå er det på tide med tredje- og sistemann ;) Har en av hver fra før, gutt først og så jente, men vil likevel vite hvilket kjønn dette blir, så det blir spennende!

Samme termindato som meg det :-)

Hei, nr 3 på veg her også... Mellom 5-6 uker på vei mest sannsynlig, ikke planlagt denne her. Har ei jente på 5, og en gutt på 14 mnd. Er vel litt i tenkeboksen, men tror nok ikke jeg kan gjennomføre en abort, så vi prøver å glede oss... Tidlig enda, så vet jo heller ikke om det går bra, har en sa bak meg fra før. Spennende tider fremmover, lykke til alle sammen! :)

Annonse

Vestlandsfanden: vi fikk første samtidig, i 09 :)

Men jeg fikk neste i 11. Og nå 11 uker på vei.

Etter å ha hengt her inne i noen år nå begynner jeg å kjenne igjen noen nick ;)

Ja, syns å huske nicket ditt også:) Så gøy:) Jeg fikk to tette (under 15 mnd imellom), og selv om det har gått bare godt, kjente jeg at jeg ble veldig redd for en nr. 3. Hva om nummer 3 blir den som velter lasset :P hehe. Men jeg kan ikke tenke på det. Nå er jo de to jeg har blitt litt større og enklere, så da må jeg jo takle en nr. 3, når jeg har taklet to tette. Tiden får vise da. Gratulerer forresten:) Når blir din termin da?

Vestlandsfanden: vi fikk første samtidig, i 09 :)

Men jeg fikk neste i 11. Og nå 11 uker på vei.

Etter å ha hengt her inne i noen år nå begynner jeg å kjenne igjen noen nick ;)

Ja, syns å huske nicket ditt også:) Så gøy:) Jeg fikk to tette (under 15 mnd imellom), og selv om det har gått bare godt, kjente jeg at jeg ble veldig redd for en nr. 3. Hva om nummer 3 blir den som velter lasset :P hehe. Men jeg kan ikke tenke på det. Nå er jo de to jeg har blitt litt større og enklere, så da må jeg jo takle en nr. 3, når jeg har taklet to tette. Tiden får vise da. Gratulerer forresten:) Når blir din termin da?

takk :) husker du fikk tette ja ;) vi planla jo "tette, dvs 2 år mellom", men du fikk jo virkelig tette! 15 md mellom er ikke mye! Denne er også etter planen. Termin 17 aug, et par dager før storesøster sin 4 års dag :) så det blir 3 barn på 4 år. Tenker det blir veldig kjekt når de vokser til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...