Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har de siste 2 dagene vært en del øm i magen, særlig på høyre side, det er ikke veldig vondt, men nok til at jeg kjenner det. Er idag 9+2. De første ukene hadde jeg mye menstruasjonsmurringer og stikninger, men dette kjennes annerledes ut. Noen andre som har/ har hatt det slik? Har vært på tidlig ul og sett at alt så bra ut for 1 uke siden :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144011084-%C3%B8m-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de siste 2 dagene vært en del øm i magen, særlig på høyre side, det er ikke veldig vondt, men nok til at jeg kjenner det. Er idag 9+2. De første ukene hadde jeg mye menstruasjonsmurringer og stikninger, men dette kjennes annerledes ut. Noen andre som har/ har hatt det slik? Har vært på tidlig ul og sett at alt så bra ut for 1 uke siden :)

Høres endel ut som livmorbåndene som strekker seg. Det kan komme som stikkninger også. Helt vanlig. Livmoren vokser og båndene strammer seg. Det er hvertfall mitt forslag, men det kan jo sikkert være mye annet også. Er du bekymret så ring legen.

Ettersom du har vært på UL for en uke siden hvor alt så bra ut så tenker jeg at det ikke er noe farlig på gang.

Jeg hadde på lørdag veldig stikninger ved hofta på høyre side som gikk hele veien til korsryggen, og i går sov jeg nesten hele dagen så har tenkt at det var kroppens måte og si at jeg måtte ta det rolig nå.

Takk for svar, det hjelper litt på:) når fornuften kommer forteller den meg at det bare er noe som vokser og krever plass inni der, har også vært ekstremt trøtt i helgen, så kanskje det er fordi den lille vokser mye akkurat nå og stjeler energien min :)

Annonse

Titter inn fra 2.trimester...

Jeg har vært superøm nede i magen siden unnfangelse/innsett av embryo, og det følger livmora etter hvert som den vokser, så er likt nå i uke 16 og.

Men har vært på to ultralyder (ikke pga ømheten) og alt står bra til med den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...