Gå til innhold

Hvilken navn fra bibelen ville dere aldri brukt,bare fordi det er for kristent

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maria harr jeg ingen problemer med. Det er jo et veldig vanlig navn.

Men Jesus hadde jeg nok ikke kalt ungen min .. Blir litt vel svulstig .. ;)

Vet derimot at det er et veldig vanlig navn i mellom og sør Amerika.

Judas er et ikke navn også. Må vel være et av tidenes mest negativ ladede navn.

Maria harr jeg ingen problemer med. Det er jo et veldig vanlig navn.

Men Jesus hadde jeg nok ikke kalt ungen min .. Blir litt vel svulstig .. ;)

Vet derimot at det er et veldig vanlig navn i mellom og sør Amerika.

Judas er et ikke navn også. Må vel være et av tidenes mest negativ ladede navn.

Ja har sett mange som bruker Jesus i utlandet, har for eksempel sett en fotball spiller med det navnet,men ville ikke brukt det selv,er vel ikke vanlig her heller. Judas vet jeg bare om en sang som heter :)

Annonse

Skjønner du ikke vil bruke dem,Laban har jeg faktisk aldri hørt,minner meg uansett om det lille spøkelse

Ja spøkelset er jo supersøtt. Det hadde jeg nesten glemt. ;) - men navnet stammer egentlig fra bibelen og er blitt brukt negativt om personer pga bibelpersonens oppførsel.

Berodachbaladan og Zaphnathpaaneah er to bibelske navn som muligens blir litt for heftige. Men jeg har dem på listen, i tilfellet jeg går tom for forslag.

Endret av Gulltopp&Lillebjørn

Berodachbaladan og Zaphnathpaaneah er to bibelske navn som muligens blir litt for heftige. Men jeg har dem på listen, i tilfellet jeg går tom for forslag.

Hvorfor denne teksten ble forminsket 300 ganger, er litt uvisst

Skjønner du ikke vil bruke dem,Laban har jeg faktisk aldri hørt,minner meg uansett om det lille spøkelse

Ja spøkelset er jo supersøtt. Det hadde jeg nesten glemt. ;) - men navnet stammer egentlig fra bibelen og er blitt brukt negativt om personer pga bibelpersonens oppførsel.

Ja han er det :). Oki :) greit og vite :)

De var veldig spesielle ja :). Vet ikke hvorfor du har så liten skrift :)

De var veldig spesielle ja :). Vet ikke hvorfor du har så liten skrift :)

Pcen min lever sitt eget liv ;D

Virkelig fornøyelig..

Annonse

Rakel er kjempefint synes jeg :-) Jeg er ingen nileser av Bibelen, så jeg forbinder det ikke med den boken... Jesus, Josef, Magdalena og Judas blir for bibelsk da, og Eva og Adam er i grenseland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...