Gå til innhold

Kniper dere?

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke så syns jeg vi skal sette oss ned alle sammen nå å ta 5 knipeøvelser på 5 sekunder hver. :-) knip, knip, knip, knip og kniiiiiiiiiip. :-D

Vanskelig å huske å gjøre dette hver dag, men må prøve. Ikke særlig lyst på lekkasjer akkurat.

God søndag alle sammen! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, nei det er jeg dårlig til å huske :-( Men gjorde det nå he,he

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men tenker vel nesten daglig at nå skal jeg begynne...

Så da kan jeg vel begynne nå da :)

Skrevet

Prøver å huske det når jeg pusser tenner før leggetid, men er ikke flink nok gitt ;)

Skrevet

På gravidtreninga gjør vi det, og hver gang jeg hoster og nyser, litt tilfeldig om jeg kommer på det utenom:)

Men er det vanlig at det noen ganger gjør vondt...?

Skrevet

Prøver å huske, men ikke lett. Tror jeg skal henge opp små postit lapper på steder jeg ser flere ganger om dagen hvor jeg skriver "knip" :) ei venninne har gjort det, og jeg kniper for hver lapp jeg ser hos henne :)

Skrevet

Prøver å knipe hver dag, men synes bekkenbunnsmuskulaturen er mye svakere nå når jeg er gravid. Er det vanlig at det føles slik? Vet jo at man blir mye svakere etter en fødsel..

Skrevet

Jeg kniper ikke i det hele tatt...

Burde, skulle men med de to foregående svangerskapene begynte jeg ikke før rett etter fødsel, og har aldri hatt problemer med bekkenmuskulaturen.

Men man vet jo ikke hvordan det går denne gangen...

Skrevet

Takk for at du minnet meg :)

er dårlig til å gjøre det, men burde gjort det oftere :)

Skrevet

Husket det i dag også da jeg såg igjen denne tråden min her, så tror jeg kommer til å gjøre mitt for å holde den på øverste del av førstesiden... ;-) om ingen får moderator til å slette den som spam da... Hehe.. ;-)

Skrevet

Dytt..

Skrevet

Jeg har satt opp huskelapp på telefonen som piper på jobb kl 09 og kl 14, kniiip :) Så må jeg le litt samtidig hehe :-D Vet ikke hvor ofte man bør knipe eller hvor lenge man bør knipe av gangen, men alt er vel bedre enn ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...