Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk så mye!! :-)

Ja, d er HELT fantastisk og utrolig!! Kom jo som et sjokk. Hadde ikke trua denne gangen heller, men pipa fikk en annen låt da jeg tilfeldigvis tok en test... Skulla bare forsikre meg om at jeg kunne drikke øl litt senere på kvelden... Hihi!!! :-)

Da er det faktisk lov til og feire . Har en veninde som prøvde i flere år med en spontanabort og flere hormon sprøyter bak seg . Og da hun sluttet og ventet på time til prøverør , ble hun gravid. legen sa at hun fortjente og feire og kunne fint ta seg en øl . Tror ikke alle leger hadde sagt noe sånt . Men tror nok at noen slurker kan man fint unne seg .

Er 40 og har prøvd alt bortsett fra og slappe av og la naturen styre resten .

Lykke til alle damer . Og gratulerer og skål til dere som har fått det til .....!!!

Annonse

Da er det faktisk lov til og feire . Har en veninde som prøvde i flere år med en spontanabort og flere hormon sprøyter bak seg . Og da hun sluttet og ventet på time til prøverør , ble hun gravid. legen sa at hun fortjente og feire og kunne fint ta seg en øl . Tror ikke alle leger hadde sagt noe sånt . Men tror nok at noen slurker kan man fint unne seg .

Er 40 og har prøvd alt bortsett fra og slappe av og la naturen styre resten .

Lykke til alle damer . Og gratulerer og skål til dere som har fått det til .....!!!

Du misforsto, og det var litt dårlig skrevet av meg! Det jeg mener er at jeg måtte ta en test for å se om jeg kunne drikke øl. Testen ble positiv og jeg frakk selvfølgelig ikke øl på kvelden. :-) Men det hadde sikkert ikke gjort noe heller, men tar ingen sjanser... ;-)

Majka81: har du vært hos gyn til utredning i løpet av dine 27 pp? Gjorde du noe annerledes nå? Mat/drikke/trening/samleie? Eller satt spiren sånn plutselig av seg selv?? Gratulerer masse nok en gang! :D

Var ikke hos gyn men hos fastlege som henviste videre. Sædprøve tatt og ingenting skulle tilsie at vi ikke kunne få barn. Spira satt av seg selv. Gjorde ikke noe annerledes! Hadde samleie ved positiv el-test men d hadde vi gjort mange ganger før og. Vet ikke hva som klaffet nå! Den sitter nok plutselig!! Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...