Babylykke123 Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Hei! Er det noen som har noen gode tips til ekstravogn. Har nå en emnaljunga due Edge, og er superfornøyd, men den tar litt stor plass i bilen Ønsker en god vogn som tar mindre plass i bilen, skal brukes på butikk (senter) og evt turer hvor man også skal ha med litt bagasje Ønsker/krav: - Lett å pakke sammen - Både bag og sportsdel (knøttet er sju uker så trenger bag en stund til). - gjerne svingbart forhjul - Ikke opptar hele bagasjerommet i en stasjonsvogn Tips, noen??
Vogndilla Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Min favoritt er bugaboo cameleon, ingen slår den Ellers kan du se på: Brio go Emmaljunga nitro Teutonia s3, beyou og cosmo Og jeg hadde kjøpt brukt om jeg var deg, da får du mye mere for pengene
Eira <3 Familien Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Vi skal investere i emmaljunga ozone som ekstravogn til nestemann. Vil anbefale deg å kikke på den. Liten, lett og ergonomisk sittestilling. Den er sikkert å få kjøpt brukt hvis du ikke vil legge så mye penger i en ekstravogn:)
mariabee Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Mountain Buggy Swift er vi veldig fornøyd med
Rose04 Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Babyjogger city elite, bumbleride indie eller mountain buggy. Tre hjul, lette, blir små sammenlagt, kjempegode å trille. :-)
Cmyk Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Cityjogger city versa gt http://www.babyjogger.co.uk/cityversaGT.php
Tinetare Skrevet 30. januar 2013 #7 Skrevet 30. januar 2013 Jeg er ute etter det samme som deg, har samme vogn som deg men ser at den nok ikke går i lillebilen og nok tar litt for mye plass i stasjonsvogna nåt fire skal på tur. Ønsker imidlertid også muligheten til å sette på bilsete, har en maxi cosi pepple, og da kunne bytte mellom bag og bilsete uten for mye mikkmakk. Noen om har tips, da, eller noe å selge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå