Gå til innhold

***IKM uke 8***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer fra IKM uke 7, men håper og tror jeg heller hører til her! I følge min forrige pp er syklusen på 34 dager, og da er ikm på mandag. Men siden jeg testet positivt på el test søndag forrige uke, satser jeg på ikm søndag 24. feb. Er det ikke slik at ikm kommer to uker etter el?? :-)

Jeg hører kanskje til her jeg og. Men er så usikker på alt sammen. Sist mens var 21 januar. Gynokelogen sa jeg skulle ha el på søndag 3 feb. Jeg hadde ikke sex før 7 feb. Og nå har jeg hatt mens murringer og vonde bryster i en uke. Hvis jeg hadde hatt 28 dagers syklus så skulle jo mensen kommet i dag men det har den ikke. Så da vet jeg ikke.

IKM torsdag 21.februar på meg.. Prøver å la være å teste, bare ta det easy......veldig easy. Er bare innom sider som denne sånn en gang i timen, men så lenge jeg ikke skriver noe så tells det vel ikke....:P Sånn ca 5pp, mannen reiste på tur sånn midt i el-men jeg har fremdeles en god følelse på denne perioden. Antakelig fordi jeg har hanglet litt, bittelitt vondt i halsen.. og det har jeg ønsket meg lenge rundt el. Nemlig hørt at om man har ett godt immunforsvar er det vanskeligere bli gravid.. Ikke vet jeg, men alt må jo prøves..? ;) Ellers prøver jeg å la vær og kjenne etter, vet jo hvor kjedelig det er med negative resultat.. Men tiden sneeeeeeeegler seg avgårde i DPO-land.......

Annonse

Jeg har tatt det helt lungt denne pp og det er deilig å ikke gå å gnage hele tiden. Jeg tror jeg hadde el tidlig i forrige uke (masse el slim i 4 dager + litt blod) Så fikk lagt inn aksjer alle de dagene. Vært hardt rammet av influenda og norovirus denne familien, så ble ikke den mest aktive pp, men håper det de sier om at det er lettere å bli gravid når man er litt syk fordi imunforsvaret ditt driver å konsentrerer seg om andre oppgaver enn å drepe sperm er korrekt. :) Har også gitt mannen i oppgave om å gi med en graviditetstest når han mener det er tid for å teste, og det tar også en del vekt fra skuldrene mine. :) Hadde jeg hatt normal syklus hadde min IKM vært i går, men er så ustabil at jeg har satt 35 dagers syklus, men den er trolig ennå litt lengre.. Kanskje man-ons neste uke.. ;) Lykke til jenter!!!

Tror jeg begynner å bli gal.. rett før jeg våknet i dag drømte jeg at jeg hadde fått to positive tester. De hadde til og med et lite UL-bilde inkludert, hahahaha, og viste to små flekker, altså tvillinger. Satte jo inn to egg :P Tok en test, så dum som jeg var, er vel 12 dpo?? ( uttak for 12 dager siden) Den er visst ganske sensitiv, fra hcg på 10, men var hvit, gitt. Eller lett rosa da ;) Tenkte å teste igjen om et par dager, selv om testedag er søndag. Blir temmelig skuffa om det blir negativt igjen, for den siste ivf-runden har tatt så sykt på. Er så vanskelig å kombinere en slitsom jobb med dette, syns jeg.. Bah.....

Sorry ego innlegg i dag ;)

12 dpo, negativ test i dag. Ikke morraurin dog. Har mye murringer, og har hatt det siden eggløsning. Hadde trua ei stund, men mistet den nå egentlig... lurer litt på å ta et par mnd pause... har desemberbarn fra før, og selv om han klarer seg kjempefint, er jeg litt usikker på om vi skal gå for et til, hehe.

Annonse

Buh:( her kom mensen en dag før tiden! Æsj assa..ble litt lei meg, men var jo kun første pp så jeg kan ikke bli for utålmodig enda!

Usikker på om jeg blir IKM uke 12 eller 13 nå men går for 13 for det er lykketallet mitt:)

Lykke til alle andre - håper dere ikke kommer etter i IKM 12/13!

Da ble det to blå på meg i dag!!! Forsiktig jubel... Dristet meg til å ta en test i dag, men var så trøtt så tok først feil- en eltest som ble knall positiv.. Men det har jo skjedd før.. Tok så en gtest- den var først blendahvit- skuffa.. Men så etter ett minutt var det en skyggestrek der.. Var fremdeles ikke overbevist, men så ble streken ganske så tydelig etter ett par minutter til.

Så nå er jeg egentlig ganske glad, men har hatt en MA før, så da slo jo det ned i meg..

Negativt på meg også foreløpig, 13 dpo i dag. Ingen mens, heldigvis, så må shoppe inn flere tester i dag :P Man vet jo aldri.

Luti, jeg liker innstillingen din :)

Formglemegei: sier et forsiktig, lite gratulerer ;) Håper det går bra fremover!

BabyBoom: Lykke til med neste pp!

Jeg tok en billigtest idag tidlig. Den var helt hvit etter ca 5 min. Tok en kikk på den nå ikveld og da var det en svak, men tydelig strek. Er vell ikke gyldig så lenge etterpå, så jeg har en clearblue til imorgen. Satser på positivt resultat imorgen tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...