Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere normal syklus etterpå?

Jeg har stort sett alltid 28 dager, men mensen er enda ikke kommet og på dag 32 nå... Hadde skikkelig pms for noen dager siden, men det er helt forduftet nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt normal syklus i det hele tatt siden jeg startet opp med dette prøverørsstyret for ett år siden. Jeg har før det de siste 5 årene hatt regelmessig syklus på 33 dager - faktisk akkurat på dagen, men har etter alt hormonstyr vært ned i sykluslengde på 24 dager. De på klinikken sa at det var ikke så uvanlig at kroppen kom i ubalanse etter så mye ekstra hormoner.

Skrevet

Jeg lurte på det samme som deg for litt siden, og fikk svar at det er normalt at første syklusen har en litt annen lengde enn vanlig.

Jeg venter også på mens nå, og hadde som deg veldig pms for noen dager siden, som nå er borte. Har spotta litt i helga men har ikke skjedd noe mer ennå.

Skrevet

Oj Hubro! Trodde det bare kom til å være første syklus jeg. Håper jeg vilfå noenlunde regelmessige sykluser selv, for det kan bli komplisert å planlegge med uregelmessige sykluser siden jeg må til Danmark og ikke får sykemelding :-(

Skrevet

Jeg har ikke hatt min normale syklus siden i sommer en gang, men har allikevel fått starte på medisiner når mensen kom. Det er jo ikke mange dagene det skiller, men er allikevel litt ubehagelig å få mensen opptil 7 dager før jeg egentlig skulle hatt den..

Skrevet

Jeg har tatt medisiner mtp IVF,men måtte avbryte behandling da jeg ikke reagerte nok på medisinen. For tynn slimhinne og nesten ingen egg å hente ut .. Nå er det hele 65 dager siden siste mens,og jeg vet at det kan ta tid før kroppen går seg til igjen, men for meg går tiden altfor fort. Er ikke 65 dager ekstremt mye?...

Normalt hadde jeg 26 dagers syklus tidligere...

Skrevet

Da kom mensen :) Johoooo, en syklus til så er vi klare igjen.

Snartsvanger: det var da veldig lenge, ta en tlf til der du hører til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...