Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 20.01.13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 17 dager til termin og 29 dager til max overtid!! (likegreit å regne til da så jeg ikke blir skuffet!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager, planlagt ks pga trillinger. Gruer meg veldig.

Skrevet

31 dager, men ikke umulig ungen kommer før da jeg var på føden med sammentrekninger på Torsdag :o

Skrevet

15 :)

Og masse lykke til du som skal ha trillinger... Respect!

Skrevet

19 dager :D Hvis han er som storebroren kommer han neste søndag ;) Men tør ikke håpe på det nei!

Skrevet

16 dager til termin! :) 22 dager til datoen jeg eeeegentlig tror han kommer på.... :P

Skrevet

29 dager til termin og 43 dager til maks overtid. For det er 14 dager fra termin som er maks overtid?

Skrevet

14 dager til Termin <3, håper han kommer før,men er klar over at jeg kan gå overtid,men uansett,så er det max 25 dager igjen :)

Skrevet

53 dager til KS...er så lei ;/ håper han kommer 3 uker før.

Skrevet

44 til ul termin. 34 til mens termin. Hadde 10 dager forskjell i forrige svangerskap også. Og den Snuppa kom på mens termin.. Så kryssere fingrene for at det bare er 34 dager igjen.. Føler meg stor og tung som en hval...

Skrevet

5 dager på overtid og vannet har gått i dag men ingen irer enda:) har vært på sykehuset for sjekk og blir satt i gang senest på tirsdag hvis ikke noe skjer innen den tid, skal på sjekk igjen i morgen:) så nå blir d snart:)

Skrevet

69 dager UL termin og maxdato. Bare 29 dager til høygravid :D

Skrevet

3 dager igjen, termin 23 Januar. Gleder meg men er veldig spent også....

Skrevet

41 dager igjen til ul-termin:) 31 dager til menstermin..spennende:))

Skrevet

78 dager igjen til termin i dag 22.01 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...