Gå til innhold

Selma eller Frida???

Anbefalte innlegg

Fy søren,så vanskelig det skulle være å bestemme seg da! Vi har en gutt som heter Noah fra før,og med han bestemte vi navnet da jeg var 6 mnd på vei.

Har termin til tirsdag med lille jenta vår,og vi hos jammen ikke klart å bestemme oss enda!Men står mellom to navn nå da.

Hva synes dere a?

Noah og Selma?

Noah og Frida?

Selma eller Frida,folkens??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144010867-selma-eller-frida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

S Jeg å fint med meninger fra dere:) Jeg har alltid likt Frida,men så er samboeren min bittelitt mer på Selma. Jeg liker Selma også! Så dette er søren meg ikke lett!

Men så har je noen i min nærmeste familien som ikke synes Selma er mnd fint,og som forbinder det med et kattenavn..og som sa noe alla at det håper IKKE vi velger Selma. Huff,så da tenker jeg jo litt på det også da,selv om det er VI som bestemmer.

Ta det navnet dere synes passer best til jenta når hun er ute ;-) jeg fikk beskjed av mamma at jeg ikke måtte kalle gutten min for Lukas, det kom hun aldri til å si til han. (Heter Lukas Alexander). Koms kun til å si alexander hun ;-) han blir snart 10 , Og ikke en gang har hun kalt han for alexander. Kun Lukas. De må nok venne seg til navn de ikke er vant med :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...