Gå til innhold

2 dager til keisersnittet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Krisersnittet går nok helt fint, kjære deg :) Må være ulidelig spennende med 3(!) stk på en gang? Er det prøverør? Blir sikkert noen tøffe tak innimellom, men så fint de kommer til å få det sammen når de vokser til :wub:

Hvor langt er du på vei? Blir vel tatt noen uker før termin med flerlinger, ikke sant?

Masse lykke til!!!

Annonse

Går nok fint :) De pleier å være flinke til å berolige, så tror du får en fin opplevelse. Hvor store ca er de nå? Regner med de er mindre enn om det er èn inni der på 32-33 uker?

Går nok fint :) De pleier å være flinke til å berolige, så tror du får en fin opplevelse. Hvor store ca er de nå? Regner med de er mindre enn om det er èn inni der på 32-33 uker?

minste jenta er 1300, mellomste 1400 og største 1800 g. Så er ganske variert.

Takk, ja nå blir det nok godt å bli ferdig :-)

Ikke store knøttene, men de klarer seg jo helt fint med litt hjelp :) Var litt bortskjemt med førstemann jeg, da. Han var godt over 4 kg, så blir jo en helt annen start. Men ettet et par år er det ofte utjevnet igjen, min er i hvert fall ikke stor etter alderen nå.

Tik ks for 14 dager siden med 2mann. Første mann vanlig fødsel. Gruet meg, men helt uten grunn til ks. E fantastisk opplevelse! En rolig, vakker opplevelse på operasjonsstuen, med mye latter og glede. Teamet gjør alt for å gi deg en god opplevelse:) aldri vondt under operasjonen, noe ubehag når de tar ungen ut.

De to første dagene etter ks, er det vondt. Både i såret og å bevege seg. Men er det vondt, får du smertestillende. Tredje dagen tok jeg kun noen paracet og en liten gul pille. 5 dagen trengte jeg ikke mer.....

At i alt, en veldig god opplevelse. Jeg hadde MYE heller gjennomført et nytt Ks enn vaginal fødsel. Nå hadde jeg ikke noe valg pga stor baby....

Så,ikke noe å grue seg for! Lykke til!!!!

Annonse

1-åring og 3-åring i tillegg til trillinger? Oj... Dere er tøffe :) Puh, og jeg som er svett ved tanken på 3-åring og baby, hehe ;)

Hehe ja var ikke helt planlagt ;-) disse tre kom som en god bonus :-)

Veldig spente nå, for å si det pent. Blir neppe noe søvn på mor i natt :-/ men satser på jeg kommer meg fort, for tror å gå gravid med trillinger hjemme til 2 dager før snittet, med to unger er tungt :-) så håper med egen kropp, så blir det lettere. + vi får hjelp av kommunen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...