Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, rimelig ekkelt ja, jeg har fortsatt bleier igjen etter forrige gang -de er stooore... da måtte også mannen ut og kjøpe nye kosebukser (mørke) da alle de andre var fulle av blod... Men alle har det jo ikke sånn da, har en venninne som spradet rundt i sine gamle skinny jeans etter fire dager....

haha, med nr 1 blødde jeg masse. Husker med skrekk og gru at jeg trodde det var ny fødsel på gang da jeg plutselig måtte presse ut store blodklumper da jeg satt på do. Ingen som hadde fortalt meg om det. Ble livredd.

Her var bleier med seba-bind inni der igjen et must den første tiden. Seba-bindene er myke og reduserte gnagingen fra bleiene. Jeg blødde i ca 14 uker. De siste ukene gulbrun utflodlignende greier.

Med nr 1 og 2 kunne jeg bruke vanlige bind etter få dager. Var himmelen i forhold til nr 1.

du skal ikke bruke tamponger....dette er ikke en mens, men en renselse...så det er lurt å la det renne ut...skyll ofte og skift bind ofte.

Jeg kjøpte tena lady for de første dagene, ellers gått over til vanlig Libresse nå, men skifter ofte, sikkert 5-6 ganger for dagen og så på natten i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...