Gå til innhold

Ny skravletråd for oss som NÅ er i starten av 3. tri ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har 43 dager igjen til ul termin og gleder meg masse til å få se den lille jenta vår :) Begynner å bli litt små lei nå, men koser meg med å ordne klart til hun kommer. Merkelig å tenke på at livet vårt skal bli forandret for alltid!

i morgen er jeg 36 uker og skal på kontroll :D tiden flyr og selv om jeg er lei så vet jeg ikke om jeg er klar til fødsel :P gikk 12 dager over sist og har innstillt meg på å gå over igjen , skulle hun derimot komme før får jeg vel panikk :P

har slitt nesten hele sv.skapet med bekkenløsning, men nå føler jeg meg litt bedre :) dette skjedde på slutten sist også når hodet hadde festet seg, så håper på en glad nyhet når jeg kommer i morgen på kontroll :)

hvor lenge har dere igjen nå damer?

kan ikke akkurat si at jeg fikk en glad nyhet i dag om hvordan leiet i magen er.. var heller et slag i trynet! hun ligger på tvers :o blir henvist til ul!!

Annonse

i morgen er jeg 36 uker og skal på kontroll :D tiden flyr og selv om jeg er lei så vet jeg ikke om jeg er klar til fødsel :P gikk 12 dager over sist og har innstillt meg på å gå over igjen , skulle hun derimot komme før får jeg vel panikk :P

har slitt nesten hele sv.skapet med bekkenløsning, men nå føler jeg meg litt bedre :) dette skjedde på slutten sist også når hodet hadde festet seg, så håper på en glad nyhet når jeg kommer i morgen på kontroll :)

hvor lenge har dere igjen nå damer?

kan ikke akkurat si at jeg fikk en glad nyhet i dag om hvordan leiet i magen er.. var heller et slag i trynet! hun ligger på tvers :o blir henvist til ul!!

Usj. Blir det ks da?

Du får holde oss oppdatert jente11+?13. Får håpe hun snur seg på egenhånd. Vet ikke hvordan evt snuing på sykehuset foregår. Masse lykke til uansett hva de kommer frem til.

Går dere mye opp i vekt for tiden? Oppdaga nettopp at jeg har gått opp 2 kg på bare 3 uker... er det vanlig?

32 uker i morga, og gle-gruer meg til søndag, for skal ut og fly.. Skal en uke på vinterferie. Hadde egentlig ikke tenkt å reise så sent, men mannen skal vekk og siden vi bor langt fra begge familiene så tar jeg lillegull med til besteforeldrene en uke. Tror nok det skal gå fint, er i god form for tiden, har faktisk mer energi enn for et par måneder siden, og har fått meg støttestrømper;) Det skal bli deilig med ferie i alle fall, og når jeg kommer hjem er det bare fire uker til permisjon!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...