Gå til innhold

Ny skravletråd for oss som NÅ er i starten av 3. tri ;)

Anbefalte innlegg

Har lest litt gjennom den forrige tråden, og der er de så godt kjent og så langt nærmere termin at jeg føler det blir litt feil.

Så dere som nå (Januar 2013) er i starten av 3. tri, vil dere være med å skravle?

Litt om meg: Jeg er straks 30 år (Grøss og gru) og venter min fjerde i mars. Er nå i uke 31 :)

Fortsetter under...

Hei hei, blir også med :-) 29+2. Venter jente. Har en på snart 10 fra tidligere forhold, så blir samboerens første. Er 33. akkurat færdi med forkjølelse her. Bare tett i nesa og brystet og hoster enda ;-)

Huff, høres ikke noe godt ut med forkjølelse!

Jeg er sengeliggende pga bekkenløsning for tiden, alt sliter meg ut!

Skal bli godt når den lile kommer.

Har dere fått alt i hus da?

Hei hei. Jeg blir 34 til sommeren. Venter nr 3 20 april. Gutt denne gangen og veldig spent på hvordan det blir i forhold til de to jenten jeg har. Sistemann var IKKE planlagt, så vi hadde kvittet oss med så og si alt av utstyr. Har nå nettopp kjøpt meg en ny brukt vogn. Teutonia.. Hadde det med de andre også og er godt fornøyd med vogna da den ikke er så høy og jeg er lita :) er nesten like stor nå som jeg var på slutten med jentene så frykter jeg blir STOR innen april.. Det er tungt! Er lita og tynn i utgangspunktet så 15 kg pluss kjennes godt på kroppen... Pytt pytt det blir bedre når april er ferdig !!!!

Huff, høres ikke noe godt ut med forkjølelse!

Jeg er sengeliggende pga bekkenløsning for tiden, alt sliter meg ut!

Skal bli godt når den lile kommer.

Har dere fått alt i hus da?

Nei, vi mangler en sprinkelseng til. I tillegg skal vi kjøpe en Bugaboo søskenvogn. Vet hva jeg skal ha, men har ikke fått kjøpt det ennå.

Har kjøpt litt klær på salg, selv om vi har det meste fra før. Er jo så gøy å titte på de bitte små klærne :)

Ellers så må mannen snart ta en tur på lofte for å finne "baby-innmaten" til Maxi Cosi bilstolen. Er litt greit å vite hvor vi har ting.

Annonse

Hei hei. Jeg blir 34 til sommeren. Venter nr 3 20 april. Gutt denne gangen og veldig spent på hvordan det blir i forhold til de to jenten jeg har. Sistemann var IKKE planlagt, så vi hadde kvittet oss med så og si alt av utstyr. Har nå nettopp kjøpt meg en ny brukt vogn. Teutonia.. Hadde det med de andre også og er godt fornøyd med vogna da den ikke er så høy og jeg er lita :) er nesten like stor nå som jeg var på slutten med jentene så frykter jeg blir STOR innen april.. Det er tungt! Er lita og tynn i utgangspunktet så 15 kg pluss kjennes godt på kroppen... Pytt pytt det blir bedre når april er ferdig !!!!

Jeg venter bare nr.2, men jeg ble stor allerede i uke 14-15. Moren til ei venninne så meg i uke 15, og fikk sjokk da hun fikk vite at jeg hadde termin i april. Så det skal bli spennende å se hvordan jeg ser ut om 10 uker.... :)

Hei hei, blir også med :-) 29+2. Venter jente. Har en på snart 10 fra tidligere forhold, så blir samboerens første. Er 33. akkurat færdi med forkjølelse her. Bare tett i nesa og brystet og hoster enda ;-)

Kjipt å være forkjøla, håper det går fort over.

Hei!

Jeg er snart 25 og vi venter vår første, en liten gutt, i slutten av mars! Jeg er 31 uker i dag =)

Vi har kjøpt en del, men mangler blant annet bilstol av de litt dyre tingene. Og så mangler vi masse smått, men prøver å kjøpe litt innimellom :) Får dessuten masse av de kommende besteforeldrene for det blir første barnebarnet på begge sider. Er redd det blir en bortskjemt liten rakker...

Håper dere blir friske dere som er forkjølet vertfall, kan ikke være noe særlig.. har gjerne nok plager fra før av også.

åå dette har jeg ventet på ;) hehe er så lei den gammle lange tråden :P

jeg vil veldig gjerne være med å skravle.. er 32 uker på mandag og venter jente nr 2 :)

har vært sm en god stund pga bekkenløsning :S

hvor i landet bor dere? :)

jeg vil veldig gjerne være med å skravle.. er 32 uker på mandag og venter jente nr 2 :)

Jeg bor i Bergen!

Bekkenløsning høres kjipt ut, håper jeg slipper unna det!

Jeg bor i Bergen!

Bekkenløsning høres kjipt ut, håper jeg slipper unna det!

Jeg bor også i Bergen :)

Annonse

Jeg er også med :) 34 år, venter nr 1 i slutten av mars. Er i jobb, men kjenner at det blir tyngre og tyngre nå som ryggen har slått seg vrang. Begynner allerede å bli lei så jeg håper tiden går fort :) Siden dette er min første og jeg har lite peiling på barn, så tar jeg gjerne i mot tips til hva man bør ha i hus før fødsel.

Hei :) Jeg vil også være med! Trengte enn ny sånn tråd, turte ikke henge meg med på den "gamle" tråden ;)

Jeg er 28 år, bor i Oslo sammen med min samboer. Er 29 uker på vei i morgen og vi venter vårt første barn i begynnelsen av april. Det har akkurat slått meg at det begynner å nærme seg, og det er skummelt og spennende på en gang!

Vi begynner å få mye på plass, men mangler ennå vogn og en del annet utstyr. Tar det litt etter vært, veldig kos å holde på med da synes jeg. Gikk gjennom det vi har kjøpt/fått av klær tidligere i dag :) Men hvor mye trenger man egentlig i de ulike størrelsene??

Jeg har nesten 10 kg til nå på en pitteliten kropp, så jeg vet hva du snakker om. Det skal søren meg ikke være enkelt å være gravid! Gleder meg også til å bli ferdig med dette svangerskapet. Blir ikke fler på oss, det blir sterilisering etter dette!

Hei :) Jeg vil også være med! Trengte enn ny sånn tråd, turte ikke henge meg med på den "gamle" tråden ;)

Jeg er 28 år, bor i Oslo sammen med min samboer. Er 29 uker på vei i morgen og vi venter vårt første barn i begynnelsen av april. Det har akkurat slått meg at det begynner å nærme seg, og det er skummelt og spennende på en gang!

Vi begynner å få mye på plass, men mangler ennå vogn og en del annet utstyr. Tar det litt etter vært, veldig kos å holde på med da synes jeg. Gikk gjennom det vi har kjøpt/fått av klær tidligere i dag :) Men hvor mye trenger man egentlig i de ulike størrelsene??

Vi har bare kjøpt klær til nyfødtperioden, I tillegg har jeg strikket litt :)

Er jo kjekt å ta med den lille på trilletur for å kjøpe inn nye klær som trengs etterhvert :)

Vi har ikke handlet noe enda. Hadde egentlig gitt oss etter nummer tre, men nå er jaggu nummer fire også i boks! Så da har vi ingenting igjen etter de tre andre. Blir en god attpåklatt dette, så han blir nok veeeldig bortskjemt av søsken og foreldre..

Jeg er også med :) 34 år, venter nr 1 i slutten av mars. Er i jobb, men kjenner at det blir tyngre og tyngre nå som ryggen har slått seg vrang. Begynner allerede å bli lei så jeg håper tiden går fort :) Siden dette er min første og jeg har lite peiling på barn, så tar jeg gjerne i mot tips til hva man bør ha i hus før fødsel.

Jeg tenker at det er ikke så veldig mye man MÅ ha før fødsel. Litt klær, og utstyr til tur, stelle, sove og mat. Ellers kan det meste kjøpes etterhvert :)

Jeg er ikke lei, nyter det egentlig litt siden jeg aldri skal oppleve det igjen. Men samtidig, plagene kunne jeg ha vært foruten. Føler meg som en hval!

Vi har bare kjøpt klær til nyfødtperioden, I tillegg har jeg strikket litt :)

Er jo kjekt å ta med den lille på trilletur for å kjøpe inn nye klær som trengs etterhvert :)

Vi har ikke handlet noe enda. Hadde egentlig gitt oss etter nummer tre, men nå er jaggu nummer fire også i boks! Så da har vi ingenting igjen etter de tre andre. Blir en god attpåklatt dette, så han blir nok veeeldig bortskjemt av søsken og foreldre..

Jeg har kjøpt litt siden det er salg. Har kjøpt litt tykkere bukser enn det jeg hadde fra før i str 50-62. Det samme med cardigans. Har også kjøpt flere pyjamaser i de minste størrelsene, for sist måtte det byttes flere for natten. Var på Lindex og de hadde halv pris og 2 for 1 på det som var på salg.

Jeg venter en liten gutt i slutten av mars, måtte kjøpe inn det meste da dette er vår første. Har fått arvet litt og kjøpt litt brukt, men det meste er nytt. Ellers er vi så heldige at lillemann har fantastiske besteforeldre og oldeforeldre som gjerne vil være med å bidra litt :)

Obs...ser jeg skrev feil uke, er faktisk kommet til uke 30 i morgen!

Jeg vil og være med! :)

Jeg er 26 år og førstegangsfødene.

Idag er jeg 30+2 og venter en gutt i mars/april skiftet :)

Jeg har antagelig begynnende bekkenløsning, men det er ikke såpass at jeg kan kalle det plager ennå.Føler meg søl og stiv og klarer holder det i sjakk ved å sitte ned noen timer i løpet av dagen :)

Hvordan har formen deres vært?

Hvordan skal dere ha barnerommet? :)

Kommer sikkert på mange flere spm etterhvert ;)

Jeg vil være med :)

Jeg venter også gutt, sånn som flere her inne gjør ser jeg. Dette blir gutt nr 2. Ønsker meg 3 gutter til sammen. Så kommer det noen jenter oppi det hele, så får jeg bare fortsette til jeg har 3 gutter. (Særlig) :P

Her har vi allerede et barnerom, men i starten skal lillebror sove inne på vårt rom, og der har vi fått opp senga. :)

Har bekkenløsning, leggkramper og ryggplager. Så det er altså lite jobbing på meg for tiden.

Er foresten i fra Nordland :)

En trenger ikke så alt for mye utstyr, men litt bør en ha.. Pluss noe er kjekt og ha selv om en ikke trenger det :) en plass hvor babyen skal sove må en ha, dyne og ett til to skift på senga. Bilstol, vogn. Stellebord ( trengs ikke da det går an og bruke stellepute oppå vaskemaskin, gulvet ell div andre plasser,) men veldig kjekt, smokk for de som bruker det. Lurt og kjøpe inn bleier... Det hadde ikke jeg tenkt på med førstemann så pappaen måtte ut og handle :oS. Klær :) gulpekluter et kjekt å ha. Selv har jeg lammeskinn i vogna men det er ikke nødvendig. Har også strikket meg ett nøstebarnteppe i lammeull ( fikk det i gave til den ene jenta å vi brukte det hele tiden:) tja hva mer trenger man...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...