Gå til innhold

Amming og søtsug...?

Jente+Oktoberbarn

Anbefalte innlegg

Jeg er helt utrolig søtsyk om dagen. Vanligvis spiser jeg ikke så mye sjokolade, men nå herregud for noen mengder jeg klarer å få i meg uten å bli kvalm... Og vekta går ned allikevel :) Er det vanlig å få sånt søtsug av amming? Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Jeg har spist 200 gram sjokolade hver kveld siden han ble født. Han er 3,5 mnd nå. Gikk opp 9 kg i graviditeten. De er borte og har gått ned 7,7 kg til.

Men jeg spiser MASSE. Sånn er det å amme.

Jeg skal amme evig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det eneste jeg har lyst på er godteri!!! nam nam :) men så vet jeg ikke akkurat hvor mye jeg har gått ned da ;) har ikke vekt og svigreinnen min sa i går når jeg kommenterte hvor tynn hun er (hun har en baby 9mnd og selv spiser hun nesten ikke noe) så sa hun at "du går nok snart ned du også....." :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT å høre der er flere!!!! jeg spiser som aldri før!! og de kiloene man mister når man ammer har ikke jeg sett no til! men prøver å skjerpe meg nå! har spist sjokolade hver dag siden ho ble født! og det er 6 mnd siden :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Samme her... Har vært så sunn under hele svangerskapet, men nå har det gått i fastelavensboller, sjokolade, is og kaker siden fødselen og det er snart fire uker siden! Jeg klarer ikke å la være å spise usunne ting, ekstremt søtsug... Når jeg har spist opp isboksen min skal jeg prøve å IKKE handle mer usunne ting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...