Gå til innhold

Da er jeg på plass i Danmark:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har var nede på 2 forsøk på Sellmer i Køben nå på mandag så veldig spent på om den sitter denne gangen. Enslig dame lang utpå landet med en gjeng katter hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest meg mamma?
Skrevet

Fikk positiv test som forventet i dag, så i morgen kvart på 12 blir jeg inseminert:) super spent på i morgen og di neste 14 dagene!

hei ensligprøver25.

jeg lurer på om du evt kunne tenke deg og svare meg på noen spørsmål, enten her eller på mail? [email protected]

jeg er også enslig, og har i ett par år nå tenkt på donor for å få barn, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i år, men har spørsmål hehe, vil gjere vite hvordan reisen for deg har vært, evt tips:-)

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Jeg er enslig prøver i startfasen. Skal til journalsamtale hos Stork 3. mai og har tenkt å starte forsøk i juni.

Har lett og lett etter andre i samme situasjon, så fint om vi kanskje kunne ha holdt kontakten og utvekslet erfaringer? Jeg er 39 år og har ingen barn fra før. Jeg er spent og veldig klar for dette nå!

Lykke til med dere!

Klem

Hei

Jeg er i samme situasjon. Har journalsamtale i midten av mai og håper første forsøk blir juni, men kan jo hende det blir juli.

Er også alene, 37 år.

Jeg vil gjerne har litt kontakt.

Håper journalsamtalen gikk greit?

Jeg er og i samme situasjon som dere. Jeg er alene, 36 år.

Har hatt to forsøk med negativt resultat, satser på nytt forsøk i juni.

Skrevet

Er spent på hvordan det gikk jeg :)

Gjest meg mamma?
Skrevet

Har det begynt og krible i fingrene etter å tidlig teste minnimusa? En er jo så spent, og på vakt etter forandringer i kroppen.

Skrevet

Det finnes en facebook gruppe for single prøvere. Om dere vil møte andre i samme situasjon kan dere bli med der.

Anonym poster: f68a394078b6de02ab6fa35f862a540e

Skrevet

Jaa kribler, men bestemt meg for å ikke teste før på tidligst søndag!! Skulle virkelig ønske den satt nå for ellers blir stresset stort da jeg kun har penger til ett forsøk til og da er jeg skrapa blakk. Har liksom fått beskjed av legene at jeg må prøve å bli gravid i løpet av året da jeg opererte ut en 600g muskelknute i oktober og de har oppdaget en ny i januar. Den jeg opererte ut i oktober vokste 4 cm i diameter på kun 3/4 år!! Og gjorde da umulig for meg å gjennomføre et svangerskap derfor operasjon.

Gjest meg mamma?
Skrevet

Jaa kribler, men bestemt meg for å ikke teste før på tidligst søndag!! Skulle virkelig ønske den satt nå for ellers blir stresset stort da jeg kun har penger til ett forsøk til og da er jeg skrapa blakk. Har liksom fått beskjed av legene at jeg må prøve å bli gravid i løpet av året da jeg opererte ut en 600g muskelknute i oktober og de har oppdaget en ny i januar. Den jeg opererte ut i oktober vokste 4 cm i diameter på kun 3/4 år!! Og gjorde da umulig for meg å gjennomføre et svangerskap derfor operasjon.

Oi, 600 g muskelknute, det var stort. Skjønner du blir stresset når det ligger sånn press på deg. regner du med at du må operere på nytt igjen snart da eller?

Det med økonomien er jo skikkelig stress, det blir ganske mye penger når det blir flere mislykkede forsøk. Jeg føler at jeg alltid lever i sparemodus for og ha råd til dette, men tenker at det må jo gå til slutt :)

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Krysser fingre og tær for at du lykkes denne gangen minnimusa :)

Skrevet

Må jeg gjennom en operasjon til så er vel sjansene små for å bli gravid så håper at den ikke vokser for fort denne gangen. Fikk beskjed i fjor sommer at hadde jeg vært i slutten av 30 åra så hadde de fjerna hele livmora :o men da fått en sjanse nå til da å prøve å bli gravid så må jo bare prøve da :)

Jeg er 31år :)

Skrevet

Det finnes en facebook gruppe for single prøvere. Om dere vil møte andre i samme situasjon kan dere bli med der.

Link?

Skrevet

Fikk positiv test som forventet i dag, så i morgen kvart på 12 blir jeg inseminert:) super spent på i morgen og di neste 14 dagene!

hei ensligprøver25.

jeg lurer på om du evt kunne tenke deg og svare meg på noen spørsmål, enten her eller på mail? [email protected]

jeg er også enslig, og har i ett par år nå tenkt på donor for å få barn, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i år, men har spørsmål hehe, vil gjere vite hvordan reisen for deg har vært, evt tips:-)

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Jeg er enslig prøver i startfasen. Skal til journalsamtale hos Stork 3. mai og har tenkt å starte forsøk i juni.

Har lett og lett etter andre i samme situasjon, så fint om vi kanskje kunne ha holdt kontakten og utvekslet erfaringer? Jeg er 39 år og har ingen barn fra før. Jeg er spent og veldig klar for dette nå!

Lykke til med dere!

Klem

Hei

Jeg er i samme situasjon. Har journalsamtale i midten av mai og håper første forsøk blir juni, men kan jo hende det blir juli.

Er også alene, 37 år.

Har du tenkt noe på hvor mange forsøk du tar før evt. IVF da? Hvis det er aktuelt for deg da?
Gjest meg mamma?
Skrevet

hei ensligprøver25.

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Lykke til med dere!

Klem

Hei

Er også alene, 37 år.

Har du tenkt noe på hvor mange forsøk du tar før evt. IVF da? Hvis det er aktuelt for deg da?

Vet ikke om det er meg spørsmålet er til men svarer ihvertfall.

Vet ikke helt, 2 til kanskje? Regner og med nytt forsøk i juni. Har egentlig ikke råd til ivf nå :( Så jeg satser på at jeg lykkes i løpet av sommeren

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde vært hyggelig å møte andre i samme situasjon, jeg er akkurat i gang med prosessen.

Hva heter facebook gruppen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...