Gå til innhold

Da er jeg på plass i Danmark:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Annonse

• 3 uker senere...

Fikk positiv test som forventet i dag, så i morgen kvart på 12 blir jeg inseminert:) super spent på i morgen og di neste 14 dagene!

hei ensligprøver25.

jeg lurer på om du evt kunne tenke deg og svare meg på noen spørsmål, enten her eller på mail? [email protected]

jeg er også enslig, og har i ett par år nå tenkt på donor for å få barn, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i år, men har spørsmål hehe, vil gjere vite hvordan reisen for deg har vært, evt tips:-)

lykke til. mvh silje

• 1 måned senere...

Fikk positiv test som forventet i dag, så i morgen kvart på 12 blir jeg inseminert:) super spent på i morgen og di neste 14 dagene!

hei ensligprøver25.

jeg lurer på om du evt kunne tenke deg og svare meg på noen spørsmål, enten her eller på mail? [email protected]

jeg er også enslig, og har i ett par år nå tenkt på donor for å få barn, jeg har bestemt meg for å gjøre dette i år, men har spørsmål hehe, vil gjere vite hvordan reisen for deg har vært, evt tips:-)

lykke til. mvh silje

Hei! beklager får sent svar. har hatt en liten pause i prøvingen.

Jeg reiste får første gang i januar så er ganske så fersk selv.

Jeg hadde en veldig stabil syklus så jeg viste når eggløsning var,

jeg ble desverre ikke gravid, men tenkte å prøve igjen i juli/august.

:)

hei ensligprøver25.

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Jeg er enslig prøver i startfasen. Skal til journalsamtale hos Stork 3. mai og har tenkt å starte forsøk i juni.

Har lett og lett etter andre i samme situasjon, så fint om vi kanskje kunne ha holdt kontakten og utvekslet erfaringer? Jeg er 39 år og har ingen barn fra før. Jeg er spent og veldig klar for dette nå!

Lykke til med dere!

Klem

hei ensligprøver25.

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Jeg er enslig prøver i startfasen. Skal til journalsamtale hos Stork 3. mai og har tenkt å starte forsøk i juni.

Har lett og lett etter andre i samme situasjon, så fint om vi kanskje kunne ha holdt kontakten og utvekslet erfaringer? Jeg er 39 år og har ingen barn fra før. Jeg er spent og veldig klar for dette nå!

Lykke til med dere!

Klem

Hei :)

Jeg skal til århus igjen i juli/august får forsøk nr2. denne gangen håper jeg med litt hjelp fra hormoner.

krysser fingrene får dere! håper alle 3 får barn i løpet av 2014 :)

Hei igjen Ensligprøver :)

Hvorfor hormoner?? Dersom du har naturlig syklus så er det da vel greiest å prøve et par ganger til uten hormonene og alt det kan innebære??

Har du vært å sjekka det som kan sjekkes hos fastlegen og hos gyn, alt av verdier osv?

Jeg fikk klarsvar på at alt var i orden, og eggene var også store og fine.. Men å bli gravid på første eller andre forsøk er jo ikke gitt og man anbefaler jo ikke oss som er så unge å begynne på hormoner dersom man ikke MÅÅ det liksom :mellow:

Bare noen tanker jeg ville ytre nå, håper det ikke blir tatt feil opp :)

Hei igjen Ensligprøver :)

Hvorfor hormoner?? Dersom du har naturlig syklus så er det da vel greiest å prøve et par ganger til uten hormonene og alt det kan innebære??

Har du vært å sjekka det som kan sjekkes hos fastlegen og hos gyn, alt av verdier osv?

Jeg fikk klarsvar på at alt var i orden, og eggene var også store og fine.. Men å bli gravid på første eller andre forsøk er jo ikke gitt og man anbefaler jo ikke oss som er så unge å begynne på hormoner dersom man ikke MÅÅ det liksom :mellow:

Bare noen tanker jeg ville ytre nå, håper det ikke blir tatt feil opp :)

Hei.

Grunnen til at jeg skal gå på hormoner denne ganger er får de min menstrasjonsyklus er på ville veier etter forje inseminering. sliter med å finne eggløsning osv.

hei ensligprøver25.

lykke til. mvh silje

Hei dere to!

Lykke til med dere!

Klem

Hei

Jeg er i samme situasjon. Har journalsamtale i midten av mai og håper første forsøk blir juni, men kan jo hende det blir juli.

Er også alene, 37 år.

Jeg vil gjerne har litt kontakt.

Håper journalsamtalen gikk greit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...