Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #1 Skrevet 18. januar 2013 Vi har vært sammen i 8 år og har to barn under 4 år. Vi elsker hverandre veldig, likevel syns vi at vi mangler litt spenning i hverdagen, og når vi har sex har vi snakket om å ha en annen mann med, men det har bare vært en fantasi. Nå har jeg foreslått at vi gjennomfører det, men på hvilke mulige måter kommer det til å forandre forholdet vårt? Vi skal ikke gjøre det men noen vi kjenner, så det er sagt. Takk for svar Anonym poster: 083e0bee57c68050613526d58aefe3bc
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #2 Skrevet 18. januar 2013 Kan dere ikke prøve noe annet spennende som ikke risikerer å være ødeleggende for forholdet dere? Problemet er jo at dere ikke vet hvordan det vil forandre forholdet deres. Hvorfor ta sjansen?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #3 Skrevet 18. januar 2013 Det er ikke alltid forandringer er så bra. Stabilitet og troskap er åpenbart undervurdert. Men hey, whatever floats your boat.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #4 Skrevet 18. januar 2013 Good luck ....... Synet av mannen din som knuller en annen dame kommer nok til å sette seg på netthinnen din .. Veldig få som takler slik ., Anonym poster: 94bfc273e14f76ab9562c67f56dbff8a
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #5 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #6 Skrevet 18. januar 2013 Good luck ....... Synet av mannen din som knuller en annen dame kommer nok til å sette seg på netthinnen din .. Veldig få som takler slik ., Anonym poster: 94bfc273e14f76ab9562c67f56dbff8a Jeg sa jo at det blir eventuelt med en annen mann. Jeg har stor behov for sex, med mannen min er det mere kosesex, jeg føler at noe mangler, men jeg vil ikke være utro Anonym poster: 083e0bee57c68050613526d58aefe3bc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #7 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre?
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #8 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre. Nei, det var det da. Men hvordan greier man egentlig å holde styr på det hele når det blir så mange? Hadde ikke helt visst hva jeg skulle ta meg til, jeg, for å si det sånn. Eller hvilken ende jeg skulle begynne i. Bokstavelig talt.. Næh, jeg er nok for kjedelig og gammaldags for slike sprell. Og gud, så godt jeg har det med det!
mummitroll Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre. Nei, da er det vel orgie sant? ;-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Details details .... Ble så opprørt at jeg så ikke at det var snakk om en ekstra mann .. Pleier jo som regel å være en ekstra dame. Uansett gode utsikter for dårlig stemning i forholdet Anonym poster: 94bfc273e14f76ab9562c67f56dbff8a
humlesurr Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 Altså, jeg er tydeligvis veldig lite ærfaren (faktisk null ærfaring når jeg tenker meg om) på flerkantede sexuelle forhold. Men hvorfor vil dere innlemme et annet menneske i deres forhold. Helt utenkelig i min rosa tyggisboble! Kan dere ikke heller kjøre på med en dobbeldildo med cruisecontroll? Ene delen i han, andre delen i din. Eller begge delene i deg og så kan han kose seg med Kims. Ingen Kims ingen kooooos!
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #13 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre. Nei, det var det da. Men hvordan greier man egentlig å holde styr på det hele når det blir så mange? Hadde ikke helt visst hva jeg skulle ta meg til, jeg, for å si det sånn. Eller hvilken ende jeg skulle begynne i. Bokstavelig talt.. Næh, jeg er nok for kjedelig og gammaldags for slike sprell. Og gud, så godt jeg har det med det! Du kan jo slikke på sengestolpene, da slipper du å berøre noen andre, men samtidig være vitne til galskapen.
Elsker livet Skrevet 18. januar 2013 #14 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre. Nei, da er det vel orgie sant? ;-) Jeg vet ikke. Har ikke studert teamet så inngående. Men vi har da firkant, femkant, sexkant, heptagon, octagon, novagon, dekagon osv. Vet ikke hvor mange som må være med for at det skal kalles orgie og algebra.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #15 Skrevet 18. januar 2013 Enig med humlesnurr.. Kjør på med heftig leketøy først!!! Anonym poster: 5ba273284222a0c4f0264d7f61effe97
Kjærepære Skrevet 18. januar 2013 #16 Skrevet 18. januar 2013 Man må ha et utrolig trygt og stabilt forhold med null sjalusi whatsoever om dette skal funke, bare sånn at det er sagt. Har dere prøvd å sprite opp sexen på andre områder, eller hopper dere rett på trekant, liksom? Går jo an med litt puse-"sm": håndjern, binding, bindfold osv. Trekant er mye lettere når man er singel, for å si det sånn...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #17 Skrevet 18. januar 2013 Du kan jo slikke på sengestolpene, da slipper du å berøre noen andre, men samtidig være vitne til galskapen. Gud, nå lo jeg så jeg nesten tissa på meg- måkke gjøre sånn med en høygravid! Menneh, slikking på sengestolper går vel heller ikke under utroskap, så det får vel gå.
Kjærepære Skrevet 18. januar 2013 #18 Skrevet 18. januar 2013 Mye bedre å vaske opp i noe sånt: http://www.attractivewear.net/pc/Dg-8724/co/8724-dreamgirl-power-mesh-strapless-corset-with-wide-brushed-elastic-criss-cross-styling-front-zipper.html Tror lysten på en annen mann kanskje demper seg da
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2013 #19 Skrevet 18. januar 2013 Algebra, jah, hehehe, kanskje det er det man skal kalle sex med flere samtidig heretter. Høres unektelig litt bedre ut enn gangbang og orgie.
MammantilNurket Skrevet 18. januar 2013 #20 Skrevet 18. januar 2013 Algebra er jo forsåvidt en god betegnelse da man inkluderer en eller flere ukjente (ligninger). Trekanter, firkanter etc. er geometri. Bare for å være litt pirkete
Smyril Line Skrevet 18. januar 2013 #21 Skrevet 18. januar 2013 Algebra er jo forsåvidt en god betegnelse da man inkluderer en eller flere ukjente (ligninger). Trekanter, firkanter etc. er geometri. Bare for å være litt pirkete Det må jo være snakk om abstrakt algebra, så så fall? Abstrakt algebra er en gren innen matematikken der man studerer algebraiske strukturer, som blant annetgrupper, ringer, moduler og kropper. Får mange rare bilder av Hi, mannen og mister x nå, ringer, kropper, moduler og grupper. Spenstig.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. januar 2013 #22 Skrevet 18. januar 2013 Skal han knulle en dame mens de har trekant med en annen mann? Hørtes komplisert ut. Jo flere, jo bedre? Joda, sikkert fantastisk det Men da kalles det vel ikke trekant lengre. Nei da er det vel møljepul som vi så fint kaller det på Sunnmøre..... Lykke til, Hi- jeg mistenker dere kan trenge det!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. januar 2013 #23 Skrevet 18. januar 2013 Altså, jeg er tydeligvis veldig lite ærfaren (faktisk null ærfaring når jeg tenker meg om) på flerkantede sexuelle forhold. Men hvorfor vil dere innlemme et annet menneske i deres forhold. Helt utenkelig i min rosa tyggisboble! Kan dere ikke heller kjøre på med en dobbeldildo med cruisecontroll? Ene delen i han, andre delen i din. Eller begge delene i deg og så kan han kose seg med Kims. Ingen Kims ingen kooooos! Skal Kim være med også?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #24 Skrevet 18. januar 2013 Bare jeg som synes det er spesielt å begynne å eksperimentere når man har små barn? Dette ville jeg spart til barna var mye større (voksne) i tilfelle alt skulle ryke. Ville ikke tatt noen sjanser Anonym poster: cf30498ccd7ab1d4b3120c78adb46f4c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2013 #25 Skrevet 18. januar 2013 Hadde 3 kant med mannen min (rett før vi ble ilag) og bestekompisen hans. Gikk helt fint det. Har ikke skjedd etter vi ble ilag vel og merke. Tror ikke mannen har vert fristet til å dele på meg igjen Er nok mangen rundt omkring som praktiserer både trekant/firkant o.s.v. Så lenge der har et trygt og stabilt forhold, og er 100%enige om det går det nok bra. Bare vær sikker på at det er noe dere begge to vil like mye.... Lykke til! Anonym poster: f5811ad2ba8932b343802df25f2d2001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå