Gå til innhold

Mikrospar fra Nordea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele et lite spare tips med dere. Kanskje flere av dere allerede har dette men jeg var ikke klar over dette før ca 1mnd siden. Da skulle jeg betale regninger da jeg plutselig så "Mikrospar". Så jeg klikket meg inn og opprettet denne sparemåten. Du velger da en fast sum som skal trekkes hver gang du betaler med bank kort, dette settes direkte inn på din sparekonto.

Jeg valgte 5kr, men bare på litt over en mnd har jeg spart 500kr!!!

Anonym poster: 341fdbac762856aea9cfd2b5db4d100b

Skrevet

Regner med at man må ha nordea som bank for å benytte seg av dette...?

Anonym poster: e547c19bf89c0b4a2b7e167520291e8d

Skrevet

Ja det regner jeg med, men kanskje andre nettbanker har samme tilbud men med annet navn?

Anonym poster: 341fdbac762856aea9cfd2b5db4d100b

Skrevet

Men husk å sjekke om det er gebyr på å ta ut penger. Mener å huske at det var ei i luksusfellen som sparte på denne måten, men ettersom det kostet et par hundre kroner i gebyr å ta ut penger gikk hun i minus så det sang! Var muligens gratis et visst antall ganger...

Skrevet

Jeg sparer 10 kr hver gang kortet blir brukt. Du velger selv hvilken konto du vil pengene skal gå inn på, så da trenger det ikke koste noe mer enn vanlig uttak.

Skrevet

Nei dette koster ikke noe, jeg har det ogsp og pengene går inn på en slags "kose konto" :-) koster ikke noe å ta ut heller.

Skrevet

Jeg sparer 15 kr pr gang jeg bruker kortet :) Man har 12 gebyrfrie uttak, tror jeg, og det er vel sjelden noen som tar ut oftere i minibank? Å ta ut i butikk gjelder jo ikke.

Skrevet

Har det samme. Fikk tips om det en gang jeg snakket med en i nordea og opprettet dette da. Ikke lenge siden og har spart litt. Merker ikke kr. :)

Anonym poster: 4112d2e81a915119375118da49be6ef5

Skrevet

Vi har også mikrospar på felleskortet vårt. 20 kr blir ført over på en barnesparekonto hver gang vi bruker kortet. Genialt!!!!!!

Skrevet

Jeg sparer 15 kr pr gang jeg bruker kortet :) Man har 12 gebyrfrie uttak, tror jeg, og det er vel sjelden noen som tar ut oftere i minibank? Å ta ut i butikk gjelder jo ikke.

Hos oss blir det trekt 20 kr hver gang vi bruker kortet. Ikke bare ved minibank uttak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...