Gå til innhold

når kommer energien tilbake?

Anbefalte innlegg

Naive meg trodde energien skulle komme tilbake i andre trimester. Er 13+2 og er verre enn noen gang. Kaster opp enda. Sover 10 timer i døgnet. Og ligger mye rett ut på sofaen. Stakkars mannen, må ta seg av hus og barn i tillegg til å sette seg inn i ny jobb.

Sorry for klageinnlegg. Har bare gledet meg til å få tilbake energien.

Når kom energien deres tilbake?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144010452-n%C3%A5r-kommer-energien-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde også energien skulle komme bare jeg kom over i andre trimester, men den gang ei. Tror jeg begynte å komme meg i uke 20. Er nå 24 uker på vei, og har fortsatt dager hvor jeg bare ligger på sofaen, men de blir sjeldnere og sjeldnere.

Annonse

Æsj, da har vel fastlegen rett, at det tar lenger tid før energien kommer tilbake med nr 2 i forhold til nr 1. Er 50 % sykemeldt, godt er det. Jeg ville egentlig øke jobbingen nå, men glad fastlegen sto på sitt om at jeg skulle ha 50 % sykemelding litt til.

jeg slutta å være så sinnsykt kvalm og trøtt rundt uke 14-16.nå er jeg straks 23 uker på vei og jobber 100% MEN jeg MÅ sove en lur hver eneste lunsjpause og en middagslur når jeg kommer hjem, ellers besvimer jeg på jobb/i sofaen senere på kvelden.

Du må nok kanskje belage deg på enda noen uker med kvalme og trøtthet, men håper det blir bedre og bedre for hver dag som går!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...