Gå til innhold

4+6 idag og spotter brunt. Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg heier også på deg Aurora og håper spiren klorer seg fast!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier på deg jeg også Aurora! Hvor langt er du nå?

Skrevet

Jeg er 6 +0 i dag.....

Hadde jeg ikke att blødningene hadde jeg slappet av,.. For tror egentlig hcg stigningen min er grei...

Skrevet

Blør du mye ved "vanlig" mens da? Sist jeg var gravid var jeg sikker på at det skar seg da jeg fikk "mensen". Det gikk galt, men ikke før 8 uker senere og ikke pga den blødningen. Jeg er ikke vant m å ha så kraftig mensblødning, så det jeg så på som "full mens", mente ikke overlegen var betydelige mengder. Og hun fikk rett, spiren vokste som den skulle fram til uke 9.

Skrevet

Det har stoppet opp litt nå,... Men kommer en del brunt.... Og det stikker og murrer nedi der,... Ikke i magen. Akkurat som det er mer som sksl ut.....

Blir godt med ul i morgen,... Håper jeg får svar...

Skrevet

Håper du får svar i morgen.. Det er forferdelig å lure på om det går rette veien eller ikke :( Men hcgen er jo grei og hvis blødningen har avtatt så KAN det jo ha væt en annen grunn til hvorfor du blør?

Skrevet

Kommer fortsatt en del brunt når jeg tørker meg,.... Og jeg liker det ikke.

Skrevet

Kommer fortsatt en del brunt når jeg tørker meg,.... Og jeg liker det ikke.

Skjønner godt at du ikke liker det Aurora, at du blir bekymret! Det hadde ikke jeg gjort heller ! Derfor er det viktig og veldig bra at du får UL i morgen! Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Jeg fossblødde to dg på rad i uke 8 i dette svangerskapet, det var et ufarlig hematom som tømte seg. Er i 14. uke nå. :)

Skrevet

Mener hcg dobler seg hver 2 til 3 dag. Altså ikke annenhver dag.

Skrevet

bollibompa har helt rett, det skal dobble seg seg hver ca 2/3 dag.. Ikke alle som har like rask hcg stigning :)

Så bra å lese at det går bra med deg silja! :)

Lykke til på UL i morgen Aurora! Kommer til å vente spendt på oppdatering! :)

Skrevet

Jeg har lest at doblingstiden reduseres ca når nivået stiger over 1500.

Jeg hadde en blødning 5+4 og tok en hcg-prøve et par dager senere. Husker jeg tok utgangspunkt i verdien fra første blodprøve fra dag 12 etter innsett (altså nesten to uker før blødningen), og at hcg-en etter blødningen ikke hadde doblet seg slik jeg forventet. Husker ikke verdien nøyaktig, men den var oppi titusentallene og var helt fint. Sekretæren på Riksen var ikke så interessert i alt jeg hadde lest om dobling, hun sa at de hadde et normalområde de forholder seg til for hver uke. Hun minnet meg på at alle er forskjellige når det kommer til disse tallene, og at det ikke er som et regnestykke med et fasitsvar.

Når det er sagt, skjønner jeg godt at du er bekymret for blødningen, og jeg ønsker deg lykke til.

Gjest Gullebolle
Skrevet

Jeg har også blødd masse i mine svangerskap. Hcgen din er jo veldig fin og høy. Jeg har til og med blødd ut hele badehåndkler, blødd gjennom bukser og bukseben og blitt innlagt, Har allikevel født to barn. Har mistet 2 ganger også, og begge artet seg forskjellig. Så umulig å si, men ikke mist håpet! jeg krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hurra.... hjertet slo. Selv med blødninger.... hurra. Etsteg videre...

Skrevet

Jeg visste det! GRATULERER! :). Prøv nå og nyte graviditeten Aurora :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hurra,hurra Aurora!! Var ikke det en fantastisk følelse å se det lille hjerte slå?

Ta det med ro nå og ta godt vare på deg selv og den lille, så håper vi at blødningen snart gir seg helt!

Fikk du noen forklaring på blødningen?

Skrevet

Jippi!!! Jeg var 100% sikker på at dette gikk bra;-) Nå må du kose deg, og tenke at dette skal gå bra. Vet det ikke er lett, jeg blir like negativ for hver blødning, og sikker på at det er over. Regner med at jeg kommer til å få flere blødninger jeg også, men vi må bare leve med det:-)

Skrevet

tuuusen takk!!! Det kan komme av slimhinnene kanskje,.. Jeg vet ikke,.. Var mest opptatt av å se på det lille hjertet!!! Jeg så det før han sa noe,.... Og det tok såååå lang tid før han sa noe... Viste meg først hvor graviditeten lå.... Osv,.. eg tenkte jan det være hjertet????? Også sa han : her er det jo liv som bare det... Phuuuuuuuu det var sååå deilig,.. Elt uvirkelig egentlig. Etter alle de prene med bare nedturer,.. Og som Silja har jeg jo vært gjennom en haug av forsøk,.. ( sikker flere av dere som har vært det) .... Også skulle den sitte da vi ikke prøvde i det hele tatt,... Helt sprøtt!! ;)

Skrevet

Gratulere, det er utrolig gode nyheter! :)

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer så masse!

Skrevet

Hurra for Aurora :) Har fulgt med deg siden positiv test- dette var gode nyheter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...