Gå til innhold

Lite melk og stressende kveldsrutiner!

Anbefalte innlegg

Vår jente på 3mnd bruker så lang tid på kveldene! Fra kl 18-23/24! Jeg har ekstremt lite melk på kvelden og hun roper etter mat hver halv time. Veldig urolig og ikke fornøyd! Jeg har nok melk på dagtid. Hvordan kan jeg få til å ikke bruke sååå lang tid på kveldsstellet og få lagt henne? Og hvordan få mer melk på kvelden? Dette er veldig slitsomt....

Fortsetter under...

Samme gjør min gutt på 3,5 mnd. Ammer lenge på kvelden. man har mindre melk på kvelden, men melken er igjen fetere. Melken er der :)

Men hvis hun roper etter mat hver halvtime hver kveld er det slitsomt. Det gjør ikke gutten min.

Les litt her: http://ammehjelpen.no/artikkel/100/Kveldsamming-og-urolige-barn-om-kvelden

Du kan forsøke å pumpe ut på dagtid hvis du får til, og det som ekstra på kvelden. Det kan jo også være hun mye er ute etter trøst og kos, eller hvis hun har magevondt, så er detvå die smertestillende for babyen.

Min var veldig urolig på kvelden. For oss hjalp det å ta han med inn på soverommet der det var helt mørkt, da sovnet han, men kun korte strekk. Men han var i allefall ikke så urolig og utilpass. Jeg tror han var sliten og trøtt og trengte ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...